BEZE


Gördügünüz bezeleri kömbeden artan yumurta aklariyla hazirladim birnevi degerlendirmek amacli,iyide oldu hem kalan malzeme degerlenmis oldu hemde uzun zamandir merak ettigim bir tarifi deneme firsati buldum, bir taraftanda cocuklar cok memnun oldular tabi :))
Tarifi sevgili Pastacikiz‘ in sitesinden aldim tarif ve malzemeler tam yaparkende zorluk cekilmiyor cok basit bisey hala denemeyen varsa eger bu tarifte kesinlikle tavsiye ettiklerimden kacirmayin derim.

MALZEMELER:
*4 yumurta aki
*5 cay bardagi toz seker
*cay kasigi ucuyla tuz
*2,3 damla limon suyu

YAPILISI:
Yumurta aki bir tencereye alinir üzerine seker, tuz ve limon suyu eklenerek kisik ateste! mikserle 10 dakika kadar cirpilir sonra ocaktan alinip 10,15 dakika kadar daha cirpilmaya devam edilir taki beze harci mikserin ucunda kalip koyu bir kivam alana dek,sonra harci sikma torbasina doldurularak tepsiye 1 er cm araliklarla sıkalım ve önceden isinmis firnda 110 derecede bezeler iyice sertlesene dek pisirilir (ama kizartmadan).

30 thoughts on “BEZE

  1. MISSS GIBI OLMUS BEZEN CANIM,ASAGIDAKI KÖMBEYIDE COK GÜZEL BULDUM,ELLERIN DERT GÖRMESIN TATLIM.YORUMUN ICIN TESEKKÜRLER.
    YINE BEKLERIM.
    SEVGILERRRR.

  2. Hep denemeyi düşündüğüm ve ertelediğim bir tarif.Ama denemeliyimmm artık.Ellerinize sağlık harika olmuş…

  3. Çok severim, hiç kendim denemeye cesaret edemedim:))

    Ellerinize sağlık,

    Sevgiler…

  4. SÜPER CNM ELLERİNE SAĞLIK BEN KÖMBENİN TARİFİNİ ALMIŞTIM DEMEKKİ AYNI MENÜ BİZDEDE UYGULANACAK.:)

  5. merhabalr,şahsı işerım yuzunden uzun zmandır zıyaret edemdım.artık geldım.görüşmek uzere arkadaşım.

  6. canım çok güzel yapmışsın.harika görünüyorlar.ellerine saglık kocaman sevgiler

  7. öncelikle iyi bir pazar günü diliyorum.Harika görünüyor eline sağlık,sevgilerimle…

  8. sen o tabağın hepsini benim önüme koy kaapyım gözlerimi yedikçe yerimm doymam harika tutmuş ölçülerin
    ellerine sağlık
    sevgiler

  9. DUYURUUUUUUU…….
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ “17”

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler………

    ——————————————————————————————

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008–09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “17” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……

  10. selam sevalcim…bunlar çook güzel bembeyaz…amaaaa çoook kalorili:))))eline saglık canım..bende çook severim bezeyi ama bu ara degil:)))sana afiyet olsun…dikkat et et but olmasın:)))sevgiler..

  11. bezeler harika olmus ellerine saglik arkadasim iyi pazarlar diliyorum

  12. Ellerine sağlık, bayılırım bezeye! Neden daha sık yamıyorum ki?
    Şeker çok gibi geldi yanlış mı caba?
    Hayırlı geceler canım.

  13. sevalcigim ben hic beceremiyorum ama senin tarifi deneyecegim ins.Cok güze olmuslar ellerine saglik.
    sevgilerimle.

  14. Merhaba Bezeye de kömbeye de bayıldım ellerinize sağlık. Bezeyi bir türlü tutturamıyorum. Tarifinizi deniycem. Sizi arkadaşlarıma ekliyorum, siz de eklerseniz mutlu olurum. sevgiler…

  15. Ellerine sağlık canım nefis olmuş bende çok severim ve bir iki defa yaptım ama pişirilerek yapıldığını ilk defa sende duydum. Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler…

  16. Harika kömbeler, bezeler yapılmış, hangisinden alsam acaba, her ikisi de nefis, ellerine sağlık Seval’ciğim,afiyet şeker olsun, sevgilerimle öpüyor, güzel bir hafta diliyorum…

  17. Sevalciğim Merhaba
    Bezeler harika görünüyor eline sağlık, ayrıca kömbede çok iştah açıcı.
    Sevgiler

  18. çok severim ama ilk denemem başarısız olmuştu:( aklıma düştü bir daha yapayım. Ellerine sağlık, sevgilerimle.

  19. Sevalcim çok ngüzel görünüyor bu bezeler bende yapabilirmiyim acaba :(( ellerine sağlık…

  20. bu bezeleri denemem lazım aynı tarifi uygulayınca aynı sonuç çıkıyormu ilk defa yapıcamda merak ediyorum

  21. tmm pasta güzel tarif güzel herşey güzel ama ben denedim ve tüpte karıştırken butun tencereye yanıo ve bu kıvam hiç tutmuo

Bir Cevap Yazın

