KÜMBET PASTA


Hem görüntüsüyle harika hemde lezzetiyle göz alici bu pastayi haftasonu misafirlerim icin hazirladim yiyenler bende dahil cok begendik,artik her tarifimde diyorum kesinlikle deneyin diye ama bu pastayi kesinlikle deneyin (lezzetten bayilmak garantidir :))Tarif icin isin en ince ayrintisina kadar sordugum ve sag olsun bana cok yardimci olan Hünerlieller arkadasima cok cok tesekür ediyorum .Tarifi hic bir degisiklik yapmadan uyguladim yinede orjinal tarifi icin buraya tiklamaniz yeterli olacaktir iste tarifi;

MALZEMELER:
*4 yumurta
*1 su bardağı un
*1 su bardağından bir parmak eksik şeker
*Yarım paket kabartma tozu
*1 yemek kaşığı kakao
*1 paket vanilya

KREMASI İÇİN:
*1 litre süt
*5 yemek kaşığı şeker
*5 yemek kaşığı mısır nişastası
*5 yemek kaşığı hindistancevizi
Üzeri için:
çikolata sosu

YAPILIŞI
Keki için, yumurtayla şeker köpürene kadar çırpılır,diğer malzemeler katılıp,kelepceli kaliba dökülüp 175 derecede pişirilir.Kreması için, bütün malzemeler bir tencereye alinir ve sürekli karistirarak koyulasincaya dek pişirilir,soğuyunca mikserle çırpılır.Kek soğuyunca ortadan iki parçaya ayrılır,yuvarlak salata kasesine,kekin bir parçasının iç yüzü,dışa gelecek şekilde kaseye yerleştirilir,içine krema dökülür,kekin diğer parçası üzerine kapatılır fazlalıkları kesilir,üzerine kapak kapatılır 1 gece bekletilir ve ertesi gün ters çevrilerek servis tabagina alinir sonra hazir cikolata sosu üzerindeki tarife göre hazirlanir ve soguyunca pastanin üzerine sürülür sona ise hinsdistan cevizi üzerine serpilir.

39 thoughts on “KÜMBET PASTA

  1. Canıım, yaptığım kurabiyeler biter bitmez hemen yapacağım inşallah.:)) Tam benlik, hem kakolu hem hindistancevizi.
    Ellerine sağlık…

  2. Sevalcigim,bende yaparim insallah en kisa zamanda.Ellerine saglik cok,cok güzel görünüyor.Bende sana misafir olmak istiyorum:)))

    selamlarimla.

  3. Canim kümbet pastan cok güzel olmus tadini görüntü anlatiyor sahane olmus eline saglik canim.
    kucak dolusu sevgiler

  4. canim harika olmus supersin yapim asamalarinida fotograflasaydin benim icin 🙂 cok istiyorum bunu yaomayi 😀

  5. Harika gorunuyor, denemezsem bana da Nagehan demesinler 🙂 yalniz krema bu olculerle pek bir sivi olacak gibi geliyor bana yaniliyor muyum ?

  6. selam sevalcim..pastan harika olmş eline saglık canım..ayrıca güzel sözlerin için çok teşekkür ederim..
    begenmiş olmana çok sevindim.afiyet baaaal olsun..sevgilerimle…

  7. ellerine sağlık cnm..benimde bi yapmadığım bu kaldı ..denemek istiyom en kısa zamanda..nefis görünüyor o bir dilmi alıp kaçasım geldi..:)
    sevgiler

  8. Canım gerçekten harika olmuş, çok güzel görünüyor ellerine sağlık, hünerliellere de tarif için teşekkürler, sevgilerimle öptüm canım…

  9. CANIM PASTA NEFİS OLMUŞ TABAKTAKİ DİLİM ADETA GEL BENİ YE DİYE BAĞIRIYOR.ELLERİNE SAĞLIK.İYİ GECELER DİLİYORUM…

  10. oFFFFFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFFFFF
    AYOL NE NEFIS PASTA BÖYLE…………… AY BENIM BU GECE TATLI KRIZIM TUTMASSA IYI.

    KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMMM
    EMOS

  11. CANIMSIN YAAA…COK SEKERSIN BILIYONMUUUUU????
    CANISI PASTAYI GIDE GELLE ASIRA ASIRA BITIRECEGIM AL BURDAN YOKSA SANA BISEYCIIIIK KALMAYACAK.CANIMMM SALATAYI SEVMISSINIZ,YAYINLAYINCADA HABER ETKI TATLIM,ILK YORUM BENDEN OLSUNNNN:)
    DAHA GÜZEL BIR ILTIFAT ALMAMISZIM BU GÜN,COK GÜZEL SEYLER YAZMISSIN TESEKKÜR EDERIM TATLIM:)))
    IYI GECELER.

  12. canim ellerine saglik pasta sahane goruntu yedi bitirdi beni guzel bir hafta senle olsun optum

  13. Seval’ciğim, muhteşem bir görüntü tadı da çok güzeldir eminim. Ellerine emeğine sağlık. Afiyetler olsun.
    Sevgiyle kal canım…

  14. Ben çocukken annem buna benzer bir pasta yapardı. Benim en sevdiğim pastaydı. Bana o günleri çağrıştırdı. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.

  15. canikom kümbet pastan nefis görünüyor ellerine sağlık öpüyorum sevgilerimle

  16. o dilim ne güzel yaa kocaman:)
    tam benlik size misafirliğe gelmek lazımdı ne güzel koca dilim pasta yerdik:)

  17. SEVAL’CİM BENDE DENEMİŞTİM BU PASTAYI SONUÇ GERÇEKTEN ÇOOOOOKK TATMİN EDİCİ OLDU.SENİNKİDE MÜKEMMEL GÖRÜNÜYOR CNM.ELLERİNE SAĞLIK.

  18. Selam Seval’cim,
    Senin de, Hünerli Eller arkadaşının da ellerine sağlık. Harika görünüyor.
    Öpüyorum canım.
    Sevgiler…

  19. pastaa süperr görünüoo..tarifinden bişey anlayamadım salata tabağına nasıl yani bi parçasını koyupp nasıl yapacağımı bilmiorumm ama yapmayı çok istiorumm:)lütfeen fotolarlaa detaylı gösterirmisinnzz lütfeen yada anlayan biri varsa yardımcı olsun lütfeeennnnnnnnn

  20. ya nasıl şeyler bunlar ya nasıl yapıosunuz ben böle şeler yapmaktan çok acizim yapamamda zaten bu kadar güzel vallaha ellerinize sağlık çook süper olmuş yaa süperr muck muck banada öğetin ama biraz öğrendim burdan teşekkür esdrim size çok çok çok..

  21. gerçekten çok güzel bende deneyeceğim ama bu salata kasesi bende varda biraz derin olur mu acaba cevap verirseniz sevinirim acill

Bir Cevap Yazın

