HALLO KITTY PASTASI


Bu pasta gecen hafta icinde 5 yasina basan kizim icindi,konseptini hallo kitty olarak düsündüm ve cesitli kurabiye kaliplarimla kestigim desenlerlerlede süsledim,seker hamurunu hazir kullandim ve bu benim ilk figür denemem oldu biraz acemi isi acikca belli ama ilk görenler bu kitty degilmi dediler,demekki azda olsa benzetebilmisim:)) ama figür calismalarim devam ediyor eminim yaptikca daha iyi olacak…
Birde haftaya güzel bir tarifle baslamak istedim hani tatli baslayalim hafta güzel devam etsin diye ve herkese simdiden hayirli bir hafta diliyorum…
Tarifimize gelince;
MALZEMELER:
Pandispanyasi icin:
*4 yumurta
*1 su bardagi seker
*1 er paket kabartma tozu ve vanilya
*3 yemek kasigi kakao
*yarim cay bardagi sivi yag(pandispanyanin cok kuru olmamasi icin)
*yeterince un

Diger Malzemeler:
*100 gr kürüvetür cikolata
*100 gr sivi krema
*1 paket krem santi
*1 su bardagi süt
*2 tane muz
*beyaz,kirmizi ve sari renklerde seker hamuru

YAPILISI:
pandispanya icin tüm malzemeler cirpildiktan sonra yaglanmis kelepceli kaliba dökülür ve onceden isinmis firinda 160 derecede pisirilir sonra bir kenara alinir sogumasi icin(1 gün önceden yapilirsa kesme islemi daha kolay olur).Sivi krema ve kürüvetür cikolata bir tencereye alinarak eritilir ve oda sogumasi icin bir kenara alinir,diger taraftan krem santi 1 su bardagi sütle cirpilarak buzdolabina konur,hersey hazir olduguna göre yapim asamasina gecebiliriz ilk önce 2 ye yada kalinligina göre 3 e kestigimiz pandispanyanin 1. kati alinir üzeri fircayla hafif sütle islatilir sonra iyice soguyan cikolatayla keremayi cirpip güzel bir krema elde edilir ve pandispanyanin üzerine kalin bir tabaka olarak sürülür ve dilimledigimiz muzlar yerlestirilir sonra 2. pandispanya dilimide konur ve yine ayni islem yapilir sonra 3. dilim konur ve pastanin her tarafi kalan kremayla kaplanir.hazir seker hamurunun beyazi alinir ve yarim cm inceliginde acilarak pastanin üzerine yerlestirilir kenarlari düzgünce kesilerek düzeltilir,sonrada cesitli renklerde kestigimiz desenler cok az islatilarak pastanin üzerine monte edilir ve dilediginiz sekilde ve isimde süslenir.

28 thoughts on “HALLO KITTY PASTASI

  1. Bence hic de acemi isi gibi degil gayet guzel olmus. Seker hamuruyla pek alakam olmasa da sizlerden hevesleniyorum. Hem yeniyim diyorsun hem bu kadar guzel pasta ortaya cikarmissin. Kim bilir belki ben de yaparim. Kucuk kizinin dogum gunu kutlu olsun, nice yaslara saglikla ve sizlerle birlikte ersin insallah

  2. bende acemi işine hiç benzetemedim doğrusu…..

    harika olmuş…..

    ellerine sağlık….

    kızının doğum günü kutlu olsun….sağlıklı bir ömür diliyorum…

  3. merhaba canım.pastan çok güzel olmuş.ellerine sağlık.hiçte acemi işi değil ben çok beğendim.kızınında doğum günü kutlu olsun canım.sağlıklı mutlu nice yıllar dilerim.sevgiler

  4. selam sevalcim.pasta harika görünüyor.hiçte acemice degil bence…çok güzel olmuş valla…kızının dogum gününü tekar kutlarım nice saglıklı mutlu yıllara….sevgilerimle

  5. CANIM KUZUNUN YENİ YAŞINI KUTLARIM…SENİ DE TEBRİK EDERİM,BU PASTA MUHTEŞEM…ELLERİNE SAĞLIK….

  6. Sevalcim kızının yaş günün kutlarım…Pasta gayet başarılı figürde acemi işi diyerek kendine haksızlık etme ellerine sağlık…

  7. Sevalcim, bunun neresi acemi işi ayol..Harika olmuş vallahi cıvıl cıvıl bir pasta..Kuzunun doğum gününü kutluyor, nice mutlu yıllar diliyorum prenses Atikeye..İkinizide öpüyorum, sevgiler…

  8. Canım, acemi işi böyleyse sen hep acemi kal:-))) süper olmuş pastan hele eline şemsiye tutturmana bayıldım:-))) eline sağlık…
    Kızının doğum günü kutlu olsun, nice yaşlara…
    Sevgiler

  9. vallahi super bir pasta olmus ellerine saglik canim bu ne beceri masallah, harika, kizinin dogum gununu de kutluyorum , nice mutlu yaslara, sevgiler.

  10. canimin ici ne guzel olmus bu bayildim bende yapmaliyim 🙂 bakalim ne zamn ellerine saglik canisi opt

  11. ACEMİLİK BUYSA USTALIĞIN NASIL OLURDU?? BENCE ÇOK BAŞARILI OLMUŞ.

    KIZINA SAĞLIKLI MUTLU BAŞARILI SEVGİ DOLU UZUN ÖMÜRLER DİLERİM…

    ELLERİNE SAĞLIK SICACIK SEVGİLER…

  12. Bence usta isi olmus hic acemi isine benzemiyor.Kücük kizinin yeni yasi hayirli olsun.Rabbim ömrünü uzun ve hayirli etsin canim.Ellerine saglik.

    selamlar.

  13. canim prensesinin dogum günü kutlu olsun saglikli mutlu yillar dilerim.
    pastasi harika olmus,acemi pastan buysa artik gerisi nasil olur eline saglik becerikli sevalcim

  14. Canım ne güzel bir pasta olmuş ne acemiliği süper valla ellerine sağlık.

    Güzel kızının doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı güzel yaşlar dilerim sevgiler…

  15. Çok güzel görünüyor gerçekten. Başarılı bir pasta olmuş.Ellerine sağlık canım sevgilerr…

  16. Ellerine saglik, cok ama cok guzel olmus.

    Dogum gununuz kutlu ve mutlu olsun.

    Sevgilerimi gonderiyorum.

  17. pasta süper çok profesyonel olmuş bu görüntünün lezzetini düşünebiliyorum zaten ellerine sağlık canım…

  18. ay fıstığım 5 yaşına girmiş…iyiki doğmuş atikem…
    nice güzel yaşlara inşallah…allah herşeyi gönlüne göre versin güzelimin…hep gülsün hep mutlu olsun inşallah:)

    pasta süper olmuş valla dünür:)))emre hızla büyüyo haberin olsun takım elbiseyi hazır et,bide spiderman li saati:))))yürüteci de bıraktı artık:)))))oldu bu iş altınları hazır ediyoruz:))))

    şaka bir yana sahiden süper olmuş eline koluna sağlık.
    çok öptüm sevalim

  19. Ay çok şeker olmuş kitty bence.acemilik buysa tecrübe kazanınca neler yapacaksın kimbilir.Ellerine sağlık canım ayrıca kızının doğum günü de kutlu ve mutlu olsun.Sevgiler

Bir Yanıt Bırakın

