KIVILI TART VE TARTÖLETLER



Bir tariften 2 farkli sunum nasil olur derseniz cok basit iste böyle:))Ama ben itiraf etmeliyimki tartöletin görünümü daha cok hosuma gitti hem sunumu pratik hemde görüntüsü daha hos,siz hangisini tercih ederdiniz?


MALZEMELER:
Hamuru icin:
*1 yumurta
*50 gr tereyagi
*1 cay kasigi kabartma tozu
*1 cay bardagi pudra sekeri
*yeterince un

Muhallebisi icin:
*3 su bardagi süt
*2 yemek kasigi silme nisasta
*1 yemek kasigi un
*1 cay bardagi seker
*1 paket vanilya
*3,4 tane kivi

YAPILISI:
Öncelikle hamurunu yogurarak ise basliyoruz,tüm malzemeler bir kaba alinarak kulak memesi yumusakliginda bir hamur yogurulur ve kelepceli kalibiniz varsa ona yada tart kalibina yaglandiktan sonra düzgünce ve 2 cm kenar kalinligi olacak sekilde yerlestirilir ve catalla bir kac yeri delinir sonra üzerine yagli kagit serilir ve ortasina hamurla temas etmeyecek sekilde nohut veya fasulye konur bu hamurun ortasinin kabarmasini önleyecektir,sonrada önceden isinmis firinda 160 derecede 15 dakika pisirilir ve firindan cikarilir üzerindeki agirlik alinarak tekrar firina verilen tart ayni isida 10 dakika daha pisirilir ve cikarilip sogumaya burakilir,diger taraftan muhallebisi hazirlanir,
Muhallebi icin olan tüm malzeme bir tancereye alinarak koyulasincaya dek karistirilir ve koyulasinca yada kaynamaya baslayinca ocaktan alinir,bir kenarda oda isisina gelen muhallebi soguyan tartin üzerine kasikla yerlestirilir ve üzeri düzlenir sonra buzdolabina kaldirilan tart 1,2 saat soguduktan sonra üzerine ince dilimlenmis kiviler yerlestirilir eger dilerseniz bu asamada bir paket tart jölesini üzerindeki tarife göre hazirlayip kivilerin üzerine gezdire bilirsiniz bu kivilerin renginin daha parlak olmasini saglayacaktir.sonrada bir kac saat daha buz dolabibda bekledikten sonra servis yapilir.

45 thoughts on “KIVILI TART VE TARTÖLETLER

  1. HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ASAGIDAKİ SALATAYADA BİTTİM DOĞRUSU ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

  2. selam canım.harika bir görüntü..eline saglık.farketmez ikiside çok güzel ben şu miniklerden alayım..sadece tadımlık canımmmmmmmmmm:)))sevgilerimle.

  3. İkiside birbirinden güzel olmuş ama tartoletler daha sevimli tabiki:)
    Ellerine sağlık canım

  4. ikisinin sunumuda çok güzel bence….ama her zaman tercihim tek porsiyonluk olanlar…..

    büyüklerin de en iyi yönü misafirin çokluğuna göre dilim alması….

    ellerine sağlık canım…nefis görünüyorlar….

  5. Sevalcim aynı tarif iki farklı sunum valla süper çok hoşuma gitti ellerine sağlık tarifte çok kolay gibi görünüyor en kısa sürede deneyeceğim sevgiler canım…Foruma bu güzel tarifi eklemeni bekliyorum canım sevgiler…

  6. ellerine saglik canim her ikisi de muhtesem ama benim tercihim tartoletler harika olmuslar hamurun tarifini alayim da bende yaparim harikasin opuyorum

  7. İkiside birbirinden muhteşem görünüyor Sevalcim, enfes valla..Ellerine sağlık,
    Öpüyorum çok..

  8. Ellerine sağlık Sevalciğim,nefis görünüyorlar ayrıca iştah açıcılar:))))

    Ben de minik tartöletleri tercih ediyorum,servis kolaylığı ve şık görünmelerinden dolayı.

    sevgiler….

  9. Hello I just entered before I have to leave to the airport, it’s been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

  10. Seval’cım,
    Her ikiside güzeller ama bence de en güzeli tartöletler. Super görünüyorlar,
    ellerine sağlık,
    sevgiler

  11. Sevgili Sevalciğim…Her iki sunumun da süper şık ve zarif olmuş.Ellerine sağlık

    sevgiler

    zehra

  12. canım sevalimmmm inan çok özledim seni…ablam geldi hiç vakit bulamıyorum internete,6 ayın acısını çıkarıyorum:)))
    tartlar nefis görünüyor inan,ikisi de çok şık olmuş olmuş bence.
    ellerine kollarına sağlık
    öptüm seni ve kuzucuklarını

  13. Seval’ciğimmm,

    Her iki sunumun da enfesss, bayıldım:))

    Ellerine sağlık canikom,

    Sımsıcak sevgiler…

  14. CANIMMM BU TORTÖLET VE TART HARIKA OLMUS CANISIIII,SENIN SAYFANDADA BENIM ICIM ACILIYOR BITANEMMMM.COK HARIKA GÖRÜNÜYOR TARIFLERIN.ELLERIN DERT GÖRMESIN ALKISLIYACAGIM MÜSADENLE:)))
    SAK.SAK.SAK!!!!!

  15. Kivili tartlar tartöletler birbirinden renkli nefis olmus eline saglik canim.nerelerdesin ugramaz oldun artik cok yogunsun galiba

  16. Tart muhteşemmm görünüyor, bütün sayfanı gezdim muhteşemmm tariflerin var, ellerine sağlık…

  17. merhbalar,tartınız çok lezız gozukuyor.bende çok severım tart yapmayı hafıf bır tadı oluyor.ellerıne sağlık…

  18. bende her ikisini severim.
    ama mini tartlar daha bi hoşlar sanki..benzerini bende yaptım nefis oluyorlar ellerine sağlık cnm.
    sevgiler..

  19. Selam canim,
    tart ve tartöletler harika ötesi duruyorlar, hele ki bir de o kivilerin güclü ve süper renklerini cok begendim. Her iki cesitinde cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik diyorum.

    Selamlar ve kocaman öptüm..

    NOT:
    Ayrica coktan beri de kendim gelemedigim icin, yeni sablonunuda güle güle iyi günlerde kullanmani diliyorum. Bende degistirmistim ve tüm arkadas listemi kaybettim simdi teker teker yine bir araya toparlamaya calisiyorum ve inan bu hic te kolay olmuyor.

  20. Sevalcigim,sablon cok güzel olmus güle,güle kullan yeni halini.Ayrica beni eklemeyi unutmusun canim;)
    selamlar.

  21. canım ellerine sağlık..öpüyorum…çok şık olmuşlar…miss gibi olmuşlar…öpüyorum..

  22. Seval’cim ikisi de nefis, karar veremedim ben.. Tarif hiç de zor değilmiş, hiç yapmadım ben, bunu kesin denemek istiyorum.. Tartoleti muffin kalıbında yapabilir miyim, yoksa ona özel kalıplar mı var?

  23. http://www.blog-ekle.net.tc/
    http://www.bloggerkayit.com.au.tc/

    Blogunuzun; Google ve Diğer Google Gibi Gelişmiş Arama Motorlarına Kayıt Yaptırmanız ve Bu Sayede Ziyaretçi Sayısını Artırmanız İçin Google Blogger.Com Tarafınca Geliştirilmiş Ek Hit Alım Sitemizden Giriş Yaparak Ziyaretçilerinizi Artırmaya Başlayabilirsiniz…
    Kesinlikle ve Kesinlikle; Ziyaretçilerinizde Artış Olacağını Farkedeceksiniz…

    http://www.bloggerkayit.com.au.tc/
    http://www.blog-ekle.net.tc/

    © 2008 Blogger.Com Destek Hattı

  24. http://www.blog-ekle.net.tc/
    http://www.bloggerkayit.com.au.tc/

    Blogunuzun; Google ve Diğer Google Gibi Gelişmiş Arama Motorlarına Kayıt Yaptırmanız ve Bu Sayede Ziyaretçi Sayısını Artırmanız İçin Google Blogger.Com Tarafınca Geliştirilmiş Ek Hit Alım Sitemizden Giriş Yaparak Ziyaretçilerinizi Artırmaya Başlayabilirsiniz…
    Kesinlikle ve Kesinlikle; Ziyaretçilerinizde Artış Olacağını Farkedeceksiniz…

    http://www.bloggerkayit.com.au.tc/
    http://www.blog-ekle.net.tc/

    © 2008 Blogger.Com Destek Hattı

  25. OFFF BEN KİKİ SUNUMADA BAYILDIM… MİNİK TART KALIBIM YOK AMA BÜYÜK OLARAK DENEYEBİLİRİM…

    ELLERİNİZE SAĞLIK…

    SICACIK SEVGİLER…
    SICACIK SEVGİLER… ÖPÜCÜKLER EN KOCAMANINDAN…

    ***BU ARADA SON ZAMANLARDA BENİM BLOĞUMDA DAHİL BİRÇOK ARKADAŞIN BLOĞUNDA “SEE PLEASE HERE” YORUMLARI GÖRÜYORUM. LÜTFEN TIKLAMAYIN VE ONAYLAMAYIN. BEN YORUMLARDA GÖRÜNCE ONAYLAMADIM. ZARARLI OLMA İHTİMALİ ÇOK YÜKSEK…

Bir Cevap Yazın

