REVANI


MALZEMELER:
*3 yumurta
*1 su bardagi irmik
*1 cay bardagi seker
*1 su bardagi sivi yag
*1 su bardagi yogurt
*1 cay bardagi hindistan cevizi
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*yeterince un

SERBETI ICIN:
*3 su bardagi seker
*3 su bardagi su
*yarim limonun suyu

YAPILISI:
Keki icin tüm malzemeler hindistan cevizide dahil mikserle cirpilarak yaglanmis tepsiye dökülür ve önceden isitilmis firinda 180 derecede üzeri kizarana dek pisirilir,bir taraftanda serbeti hazirlanir ve sogumaya burakilir pisen kek firindan cikarilinca üzerine soguk serbet gezdirilir ve en az 3,4 saat bekletildikten sonra üzerine hindistan cevizi serpilerek servis yapilir….

25 thoughts on “REVANI

  1. Şu yukardaki yorumu bir daha onaylama ve reddet. Bir çok blogcu onun yüzünden virüslendi. O bi virüs haberiniz olsun.
    *

    Ellerine sağlık canım,pek iştah açıcı bir revani olmuş:)
    Sevgilerr

  2. Bayırlım revaniye. Soğuk soğuk nefis olur.
    Ellerine sağlık canım. Yeni tasarım da çok hoş olmuş.

    Sevgiler…

  3. selam canım…nerelerdesin ya….revani süper görünüyor…eline saglık sevalcim…sevgilerimle..

  4. çok nefis olmuş cnm..ne zamandır tatlı yemedim.anım çektii:).ellerine sağlık.
    sevgilerimle

  5. Merhabalar
    revani vazgeçilkmez tatlılarımdan biri…Bayılırım. ellerine sağlık canım seninki de nefiiiis görünüyor.
    Sevgiler selamlar…

  6. Sevalcigim cok naziksin canim ama bir link yeterli sanirim:))cok tesekkur ediyorum canim.
    Ayrica revaniye hic bir zaman hayir demem en sevdigim serbetli tatlilardan biridir,ellerine saglik hayatim.;):)

    selamlar.

  7. ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİSİNİZ

    ETKİNLİĞE KATILACAKSANIZ
    *TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA TARİFİM HAZIR DİYE BANA MESAJ ATMAYI
    *BAŞLIĞINIZA PDÇ 20 YAZMAYI
    *TARİFE BAŞLAMADAN EVSAHİBİ http://MUCİZEMBENİBUL.BLOGCU

    DİYE KURAL FEREĞİ YAZMAYI UNUTMAYINIZ

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler………

    ———————————————————————-

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008–13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://www.mucizembenibul.blogcu.com
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “20” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……

  8. Canım ellerine sağlık.Cok super gorunuyor .Ayrıca cokta severım yanı.Kucak dolusu sevgıler..

  9. Sevalcim ben sağlık sorunlarım yüzünden uğrayamadım sende yoğunsun herhalde bu ara görüşemez olduk ellerine sağlık canım özlemişim senin lezzetli güzel tariflerini canım hayırlı cumalar kucak dolusu sevgiler

  10. Canim,
    revani cok harika görünüyor, tamda benim sevdigim haliyle üzeri cok iyi kizarmis bir sekilde hazirlamissin, ellerine saglik diyorum canimcim.

    Selamlar ve kocaman öptüm..

  11. Ellerine sağlık, ne güzel olmuş.
    Sayfanın yeni yüzü hayırlı olsun. Çok beğendim.
    Sevgiler…

  12. Bunca zamandır blog gezerim, ilk kez tepkisiz bir blogla karşılaştım.
    Blogunuz ve tarifleriniz güzel, bu konuda diyecek bir şey yok.

    Blogunuz çıkmaz bir sokak, girdikten sonra çıkması, geri vitesle bile mümkün değil. Bir kaç tane link koysanız, bizlere kolaylık olmaz mı?

    Bir arkadaşınız ‘virüs yorum’dan söz ediyor, çıt yok. Maşallah geniş
    toleransınıza hayran kaldım.

    Başarılar,

Bir Cevap Yazın

