MAKARNALI VE SEBZELI CORBA


Corbamizin tarifi sevgili Lavantin’den,galiba bir kac ay önce yayinlamisti kendisi ama ben cocuklar icin yeni corba arayislarina girmisken bugün deneme firsati buldum.Cocuklar icinde kendiniz icinde hem besleyici hemde cok saglikli bir corba denemenizi öneririm cünkü nefis bir tadi var.Orjinal tarif icin buraya tiklamaniz yeterli olacaktir,aslinda tarif bire bir ayni tek farki kabak olmadigi icin koymadim ben ama en kisa sürede böylede deneyecegim.

MALZEMELER:
*1 bardak küçük makarna
*1 tane patates
*1 tane kırmızı paprika
*1 tane et yada tavuk suyu tableti
*Karabiber, tereyağı,isterseniz biraz pulbiber

YAPILIŞI:
Makarna bol suda haslanir,pismeye yakin icine ufak ufak dogranmis patates,biber,tereyagi ve tuz ilave edilir, biraz daha pistikten sonra tavuk suyu tableti eklenir ve son olarakta servisten önce karabiberi ve istenirse pulbiberi eklenerek servis yapilir.

22 thoughts on “MAKARNALI VE SEBZELI CORBA

  1. ellerine saglik canim bayildim bu çorba tarifine kesinlikle denemem lazim, sevgiyle kal hosçakal.

  2. Şu hasta halimle ne iyi giderdi bir tabak çorba:)
    Ellerin esağlık canım,bu arada narlarda pek şirin olmuş..:)

  3. Ellerine sağlık, ne kadar değişik bir çorba olmuş, ilk defa senden duyuyorum.. Çok da doyurucu olsa gerek 🙂

  4. Sevalimmm enfes olmuş bu çorba, valla dediğin gibi kızım bir kase içse, başka yemek yemedi diye dertlenmem..Çok besleyici..Senin ve Lavantinin ellerine sağlık,
    Öpüyorum çok…

  5. Aaaaaa harika valla. Çok güzel bir çorba,iyi fikir. Eminim tadı da nefiis olmuştur.Ellerine sağlık canım. Tuttum ben bu çorbayı. Sevgiler…

  6. Selam,arkadasim ben sayfami hirsizlara kaptirdim ve yeni sayfamdan sesleniyorum.Linklerinde degisiklik yapip bu adresi kayit edersen sevinirim.Umarim benim basima gelen baskalarin basina gelmez diyorum,sevgilerimle.

    http://karakazan.blogspot.com

  7. selamlarr ellerinize sağlıkk hem değişik hemde lezzetli bir çorba olmuşş bende oğluş için deniyim oda çok yemek seçer oldu yemiyor belki değişiklik iyi gelir 🙂 emeklerine sağlıkk hayırlı cumalarr güzel gecelerr

  8. Sevalim canim corban inan cok nefis yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Ellerine saglik güzelim.

    Kocaman öpüyorummmmmmmmmm
    Emos

  9. Tamda almanyanin soguk yagmurlu havasinda iyi gider sicacik, bahari bekliyoruz ama nerde kaldiysa isinmadi gitti ,eline saglik canim nefis olmus

  10. Corba harika görünüyor.Makarnayi zaten herkez sever birde sebzeli olunca tam bir harika olur.Ellerine saglik,sevgiyle kal.

  11. canım sevalimmmm
    emreye yemek yediremez oldum,birde bu çorbayı deneyeyim,umarım içer.
    ellerine kollarına sağlık.
    çooook öptüm seni ve kuzucuklarını

  12. Seval’cigim,
    Elleine saglik, ne kadar guzel seyler yapmissin ugramayali.

    Sevgiler ve guzel bir hafta dileklerimle.

  13. Corbayi her yemekte mutlaka basköseye koyuyorum ama cocuklarin son tercihi oluyor.Bu corban tam onlara göre,tabii bizde yeriz az biraz:)Ellerine saglik

  14. Seval’ciğim,
    çorbayı her mevsim severim ben.bu da çok değişik bir tarif olmuş eminim çok da lezzetlidir.ellerine sağlık canım.Sevgiler

  15. Seval, senin ki de birbaşka güzel olmuş. Ellerine sağlık canım. Pulbiber çok yakışmıştır.
    Muhabbatle…

Bir Cevap Yazın

