PATATES VE SEMIZOTU SALATASI


MALZEMELER:
*3,4 tane haslanmis patates
*3 tane yesil sogan
*yarim demet maydonoz ve dereotu
*salatalik tursusu
*t,uz,karabiber,kirmizipul biber
*yarim limon suyu
*sivi yag

YAPILISI:
Patatesler haslandiktan sonra küpler halinde dogranir ve bir kaba alinir,üzerine incecik kiyilmis maydonoz,dereotu,salatalik tursusu ve yesil sogan eklenir sonra bahartlari,limon suyu ve yeterince siviyagda eklendikten sonra hepsi harmanlanir ve servis tabagina alinir.

MALZEMELER:
*1 kutu semizotu
*1 kase yogurt
*1,2 dis sarimsak
*üzeri icin konserve misir
*tuz ve zeytin yagi(üzerine gezdirmek icin)

YAPILISI:
Semizotu cok iyi yikandiktan ve suyu süzüldükten sonra bir kaba alinir. diger bir kabada ise yogurt sarimsak ve tuz alinarak iyice karistirilir sonra semizotunun üzerine dükülür burdada semizotuyla karistirildiktan sonra servis tabagina alinir üzerine birazcik hakiki zeytin yagi gezdirilir ve konserve misirla süslenir.

26 thoughts on “PATATES VE SEMIZOTU SALATASI

  1. Sevalcim iki salatada harika.Tavsiyem semizotu salatasına süzme yoğurt kullanırsan oda çok lezzetli oluyor tavsiye ederim…

  2. Seval’cim ikisi de çok güzel olmuş, özellikle de semizotu salatasının sunumuna bayıldım, içim açıldı 🙂 Ellerine sağlık..

  3. Seval’ciğim,
    ikisi de çok güzel süslenmiş ve lezzetlerini bellli ediyorlar.Ellerine sağlık canım.Malum etkinlikle uğraşıyorum sık sık uğrayamadım.Bu arada etkinliğin süresini uzattık hala tarif yollayabilrsin canım.Sevgiler

  4. mmm ikisinide çok severim şahane görünüyorlar ellerine sağlık canım…kocaman sevgiler

  5. semizotu salatası müthiş bir görüntü olmuş ellerine sağlık..yaz için ideaş bir salata. sevgiler

  6. İkisinide çok severek yerim. Seninkilerde muhteşem görünüyor canım,ellerine sağlık..
    Sevgilerr

  7. sevalimmmm canım dünürüm,
    rejimdeyiz galiba:)
    ikisi de nefis görünüyor,ellerine kollarına sağlık
    çok özledim seni valla,görüşemez olduk:(
    öptüm hasret dolu:)

  8. Sevalcigim izin yaklasinca yazda geliyor diyet yapmali degilmi?:)
    Her iki salatayida severim,ben semiz otunu alayim canim.Ellerine saglik.
    selamlar,serap.

  9. selam sevalcim..semizotunu süzme yoğurtla yapıyorum bende…harika oluyor..seninde eline saglık canım…çok güzel görünüyor…benimde memleketten annemler geldi:))diyet bitti:)))görüşmek üzere…sevgiler.

  10. Selam semiz otunu gorunce icim gitti .Ancak Tukruye ye gidersem kavusacagim semizotu’na.
    Ama burda resmini gormek bile beni mutlu eti .Her iki salatada nefis gorunuyor eliniz e saglik .

  11. Patates salatası sevdiklerim arasında ama semizotu salatası nefis görünüyor….Ellerine sağlık.

    sevgiler…

  12. canım salatalar ne kadar nefis görünüyor….

    acıktım sanırım…..ellerine sağlık….

    semizotunuda hiç yemedim denemek istiyorum..nefis görünüyor..

    öptüm canım..

  13. Seval, olsa yerdim ikisinden de afiyetle. Ellerine sağlık.
    Semziotunu nerden buldun merak ettim. Nede olsa ikimiz de gurbet kuşuyuz.:) ben de alayım satılıyorsa.
    Mutluluklar…

  14. ımmmm salatalar süper tam benlik bunlar bende semizotuna mısır koyuyorum ellerine sağlık cnm
    öptüm

  15. Sevalcim yaz geliyor bu nefis salatalara hepimizin ihtiyacı var yağlı yemeklere ara verip salatalara
    ağırlık vermemiz lağzım ben yemek olmasın sadece salatayla yaşarım o kadar çok seviyorum ellerine sağlık canım ikiside harika görünüyor kucak dolusu sevgiler

  16. geçen eve geldim evde kimse yok birşeyler yemek için mutfağa girdim aa baktım semizotu salatası setin üzerinde duruyor çorbam ısınırken oh mis gibi güzel oldu.

    ben severdim ama öyle aç bilaç haldeyken daha bir tatlıydı tavsiyem aç yiyin bunu aç:)

    ellerine sağlık olsun..

Bir Cevap Yazın

