Kitap Kahve ve Cikolata etkinligi,Hediyelerim geldi…..


Bir haftalik Hollanda gezimizin ardindan eve gelir gelmez böyle güzel bir hediyeyle karsilanmak cok iyi geldi bana inanin tüm yorgunlugumu aldi diyebilirim:)) Aslinda yayinlamakta cok gec kaldim umarin kendisi kusuruma bakmaz.
Evet benim hediyemde sevgili Yaren‘den!
Kendi ellerinle yaptigin nefis kurabiyeleriyle,güzel kitabiyla ve o kucuk notuyla beni cok mutlu etti kendisine cok tesekkür ediyorum ve böyle güzel bahanelerle kurulan dostluklarin her daim sürmesini diliyorum….

7 thoughts on “Kitap Kahve ve Cikolata etkinligi,Hediyelerim geldi…..

  1. Sevalcim begenmene cok sevindim,bu etkinligin acemisiyim biraz,ilk defa katiliyorum ama cok güzel bir etkinlik.Burcagin emegine saglik. Hediye göndermek görmedigin ve bilmedigindin kisiden hediye almak ne kadar harika. Her ne kadar da göremesek tanimasakta,arkadaslik baglari böylede cok güzel kuruluyor.Cok daha heycanli oluyormus :))Canim benim iyi okumalar diliyorum,afiyetler olsun:))) Sevgiyle kal.

  2. Sevgili Seval, hediyelerinin gelmiş omlasına çok sevindim! “Adı Aylin” gerçekten çok güzel, elimden bırakamadan bitirdiğim, ikinci kwez okuduğum bir kitap! Ve sır perdesi henüz aralanmadı bile!
    Hediyelerini güle güle kullan!
    Etkinlikten keyif almana çok sevindim! Sevgiyle kal!

  3. ben yurtdisindan bi takiciyim etkinlik hosuma gitti aceba katilim nasil yapilabiliniyor bilgi rica ediyorum 🙂

Bir Yanıt Bırakın

