FINDIKLI VE INCIRLI TRUF


Evdeki kalan bir cok malzemeyi degerlendirmek icin yola ciktim ve iste geldigim sonuc nefis bir sey cikti ortaya…
Iste tarifiii…

MALZEMELER:
*büyük bir kase ufalanmis pandispanya parcalari
*1 cay bardagi kadar dövülmüs findik
*6,7 adet kuru incir(robottan gecirilmis)
*100 ml kadar sivi krema
*1 yemek kasigi bal
*üzeri icin krüvetür cikolata
*ve hindistan cevizi

YAPILISI:
Hindistan cevizi ve cikolata haric tüm malzeme genisce bir kabin icerisinde dagilmayacak kadar olana dek karistirilir veya yogrulur sonra elimizi hafis islatip ceviz büyüklügünde yuvarlayip ( istenirse böylesiyle hindistan cevizine bulanir ) truf kagitlarinin icine konur üzerine erittigimiz krüvetür cikolata tatli kasigiyla gezdirlir sonrasinda ise üzerine hindistan cevizi serpilir, bir gece buzdolabinizda bekletilip yenir….

21 thoughts on “FINDIKLI VE INCIRLI TRUF

  1. Canım ellerine sağlık, çok güzel olmuş, yenmeyen kekler de bu şekilde değerlenmiş oluyor. Ben de geçenlerde artmış bir yaş pastadan yapmıştım evdekiler kapışmıştı, bugün yayınladım tesadüf, sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle canım…

  2. arkadasim bunlar cok güzel olmus.Eline saglik.
    Senin sayfana uzun zamandir girmemisim.cok güzel olmus bu hali.
    Aslinda ben blogumu acmadan önce seni cok siki takip ederdim.
    Umarim bundan sonra görüsürüz.
    sevgiler,Meral.

  3. Seval’cigim,

    Ellerine saglik. Ne kadar giuzel olmus, cok merak ettim taidni.

    Sevgiler ve guzel bir gun dilegimle.

  4. Sevalcim ellerine sağlık canım çok şirin şeker gibiler lezzetli olduklarından eminim canım sevgiler

  5. Sevalcim
    Ellerine sağlık.Harika görünüyor trufların,alttaki lor peyniride nefis görünüyor. bende evde yapıyorum peynirimi
    sevgiyle kal

  6. Canımmm,

    Hem kalan malzemeler değerlenmiş, hem de enfesss bir lezzet çıkmış ortaya..

    Ellerine sağlık,

    Sımsıcak sevgiler…..

  7. Ellerine sağlık canım. İncir katman ilginç geldi, ama tadına çokta yakışır diye düşünüyorum.
    Hayırlı cumalar…

  8. Canım epeydir görüşememişiz,hemen linklerime ekliyorum seni…
    Ellerine sağlık…
    Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

