YALANCI SU BÖREGI


Lezzetiyle aslini hicmi hic aratmayan ama yapimida oldukca kolay olan bir börek… tarifi kiz kardesimden uygulamada benden olunca iste lezzetli bir börek cikti ortaya eminim deneyenlerde bana hak vereceklerdir iste tarifi;

MALZEMELER:
*6 tane yufka(tepsinin büyüklügüne göre)
*3 su bardagi süt
*1 cay bardagi sivi yag
*1 paket kabartma tozu
*3 yumurta+ 1tanede üzerine
*beyaz peynir(yada istediginiz herhangi birisi)
*maydonoz ve üzeri icin cörekotu

YAPILISI:
öncelikle süt ,sivi yag,3 yumurta ve kabartma tozu bir birlerine iyice karisacak sekilde cirpilir ve bir kenara alinir diger tarafta tepsinin alti yaglanarak bir kat yufka serilir üzerine hazirladigimiz harctan hicbiryeri kuru kalmayacak sekilde bir firca yardimiyla sürülür ve 2. kat yufka serilir üzerine yine hazirladigimiz harctan ayni sekilde sürülür sonra 3. kati serilir üzerine yine harctan sürülür ve maydonoz ve peynir karisimi üzerine yayilir ve diger katlarda ayni sekilde yapildiktan sonra en üstünede 1 yumurta sürülür ve cörek otu serpilir,zamaniniz olur bu sekilde 1 saat dinlendirdikten sonra pisirmnizi tavsiye ederim yoksa 180 derecelik bir firinda üzeri kizarana dek pisirilir…

Not:Kullandiginiz yufkanin sayisina ve tepsinin büyüklügüne göre sütün miktarini cogalta bilir veya azaltabilirsiniz….

17 thoughts on “YALANCI SU BÖREGI

  1. Canım süper.Tam benim tarifim.Ama ben süt yerine yoğurt koyuyorum.Birde süt ile denemem lazım.Eline sağlık.

  2. Yalancı malancı süperr valla ellerine sağlık bir dilimcik alayım musadenle canım:) öpüyorum kocaman sevgiler

  3. SELAM SEVALCİM..BÖREK OLSUN YALAN MALAN..YERİM VALLA…ELİNE SAGLIK CANIM…GÖRÜŞEMEZ OLDUK YA…..EN KISA ZAMAN DA GÖRÜŞMEK ÜZERE…SEVGİLER.

  4. Bence görüntü enfes,yalancı olduğu hiç farketmez,hepsini yiyebilirim:))
    Ellerine sağlık..
    Sevgiler

  5. Canim merhaba,

    Ellerine saglik,borekler nefis olmuslar,muhakkak ki denicem.

    Öpuyorum

  6. Yalanci malanci ama cok nefis olmus,harika miss gibi kokusu geldi sanki:)Eline saglik,tabii kiz krdesinin de eline saglik canim.
    selamlar,serap.

  7. Ellerine saglik, harika, harika harika bir borek…

    Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor. Sizlere de afiyet olsun.

    Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

  8. Çokk enfess görünüyor Sevalcimmm…Nasıl severim su böreğini, yanında şekerli çayla birlikte ama :)))
    Ellerine sağlık canımcım,
    Öpüyorum seni..

  9. su böreğini çok seven biri olarak,
    bu yalancı böreğide severim ben kesin..yiyerek affederim onu:)

    canım ellerine sağlık..çok güzel olmuş..
    sevgiler

  10. Günaydın Seval’ciğim,
    Sabah sabah harika bir börekle karşılaştım.Rejimi filan unutuverdim:) Hemen denemek lazım. kardeşininde seninde ellerinize sağlık.
    Canım hayırlı bir gün diliyor ve sevgilerimi gönderiyorum…

  11. Canım, hem sana hem de ablana teşekkürler.. Börek nefis görünüyor, ellerine sağlık.. Bir dilim aldım!

  12. Canım yalancı demişsin ama hiç gerçeğinden farkı yok, çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, öpüyorum, sevgiler…

Bir Cevap Yazın

