(Yine,Yeni,Yeniden…) CILEKLI PASTA


Cilek sezonu gecmeden ne kadar cesit yaparsam kardan sayiyorum inanin:)) bu pastada bu sezonun 3. pastsi ve sirada yayinlanmayi bekleyen 2 tarif daha var cilekli parfe ve cilek receli onlarida ileriki günlerde yayinlayacagim artik.

MALZEMELER:
*1 tane hazir pandispanya(3 katli)
*2 paket krem santi
*kremsantiyi kazirlamak icin 2 su bardagi süt
*islatmak icin 1 cay bardagi süt ve 1 paket vanilya
*icine koymak icin 2 tane muz
*200 gr cilek
*1 paket tart jölesi

YAPILISI:
Pandispanyayi hazir kullandigim icin öncelikle krem santiyi hazirladim ve buzdolabina kaldirdim sonra meyveleri dilimleyip hazirladim ve pastanin yapim asamasina gectim,bir kat pandispanyayi servis tabagina yerlestirdim öncelikle sonrasinda ise 1 cay bardagi sütün icine 1 paket vanilyayi katip karistirdim ve pandispanyayi fircayla nemlendirdim üzerine krem santi sürüp muz dilimlerini yerlestirdim ve diger kati yarlestirdim üzerine yine ayni islemi yapip 3. kati koydum ve her tarafini kremayla kapladim sonra kalan biraz kremayida üzerine sekil yapmak icin kullandim,diger taraftan incecik dilimledigim cilekleri düzgünce yerlestirdim ve buzdolabina kaldirdim,bu arada tart jölesini üzerindeki tarife göre hazirladim ve iyice iliyinca kasikla disina tasirmadan sadece cileklerin üzerine gezdirdim iste bu kadar 1 saat sonra cok acilse yemeye hazir pastamiz yoksa ertesi güne dilimleyip servis yapabiliriz…

16 thoughts on “(Yine,Yeni,Yeniden…) CILEKLI PASTA

  1. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
    strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
    http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

    MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

    9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben 🙂 yapacağım…

    Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.

    Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

    Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

    En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım

  2. Mmmmm, nefis bir pasta bu.. Öyle iştah açıcı ki bir oturuşta yarısını yiyebilirim 🙂 Ellerine sağlık..

  3. Yaaaaa herkezde bir çilekli pasta resmi.Bir ben mi becerisizim.En azından bir dilim alayımda gideyim:))

  4. Nefis gzüküyor… Tabi aşağıdaki diğer çilekli tart ve pasta da…

    Ellerinize sağlık… Sıcacık sevgiler…

  5. offfff harika görünüyor ellerine sağlık….artık kesersinde birer dilim nasibimizi alırız bized dimi:))) sevgilerimle öpüyorum

  6. Uzun bir aradan sonra mesaiye başlayanlara, sabah mahurluğunu üzerinden atamayanlara,gülümseyerek yazımı okuyanlara, bu HeRNeYSeM yine ne demiş diyenlereeeeee herkeslereeee GÜNAYDINNNNN ((((:

  7. Selam canim, demek sende benim gibi uzaklardasin…

    Pasta o kadar harika gorunuyor ki fazla soze gerek yok cinsinden olmus, ellerine saglik 🙂

    Bende bu sene cilek receli yaptim bol bol… Mevsimi gecmeden birkac kavanoz daha yapmak istiyorum.

    Sevgiler…

  8. Seval’cim harika bir pasta olmuş. Aşağıdaki herşeyde nefis görünüyor. Bir dilim alıp gidiyorum. Ellerine sağlık. Sevgiler..

  9. Seval’cigim,

    Ellerine saglik. Tek kelime ile harika olmus. Bayilirim meyvali pastalara….

    Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

