PATLICAN SALATASI VE NOHUT SALATASI


Eminim iciniz bayildi bu kadar zamandir halka tatlisini görmekten ama artik hafif tariflere baslamis bulunuyorum… ilk tarif herkesin yapilisini bildigi patlican salatasi ve son zamanlarin en modasi nohut salatasi…her ikisininde yapilisi cok basit ve fazla zamaninizi almiyor… Ayrica bu iki tarifte sevgili Kelebeklisaniyeler’in ev sahibeligi yaptigi PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 etkinligine gönderiyorum….

Ilk salatamiz icin 3 tane patlicani ocakta közlüyoruz ve kabugunu soyup kücük dogruyoruz üzerine biraz siviyag tuz,karabiber,pul biber ve limon suyu ekleyip harmanliyoruz ve bir tabaga aliyoruz üzerine yarim ay seklinde ama incecik dogradigimiz kuru sogani ve maydonozlari ekleyip servis yapiyoruz…

Nohut salatamiz icinse iyice haslanmis nohutu bir kaba aliyoruz üzerine incecik dogradigimiz maydonoz, yesilsogan,2 tane sivri biber,1 tane közlenmis kirmizi biber,3 tane salatalik tursusunu ekliyoruz sonrasinda ise biraz tuz,limon suyu ve arzuya göre sivi yag veya zeytin yagini gezdirip harmanliyoruz ve tabagimiza aliyoruz üzerini süslemek size kalmis istediginiz sekilde süsleyip servis ediyoruz….

15 thoughts on “PATLICAN SALATASI VE NOHUT SALATASI

  1. Canim benim çok sagol bir tanem,ellerine saglik harika iki salatayla katildin,tam yaz salatalari sahane hele sunumlarina bittim,eline saglik becerikli arkadasim benim. Katildigin için çok tesekkür ediyorum,biliyorsun etkinlik 2 hafta suruyor bu zaman içerisinde diledigin kadar tarif yollaya bilirsin,beklerim gulum. Öptum. Tarifin biraz sonra yayinda olacak.

    AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
    Örnek isim: SEVİL SAHİN
    Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
    Tarif : SALATAYARIŞMASI
    Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

  2. Seval’cim ellerine sağlık, ikisi de çok güzel görünüyor.. Tek başına öğün olarak bile yerim zevkle 🙂

  3. sevvalcım salata olsunda neli olursa olsun demi :)) ellerine saglık
    ayrıca MERHABALAR ARKADAŞIM 26. Ev sahibemiz olan HURİYE(KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

  4. Canım ellerine sağlık, salataların harika görünüyor, patlıcan salatasını sıklıkla yapar, severek yeriz.Ama nohut salatasını hiç yemedim, bu sıralarda sıklıkla da karşılaşıyorum bu salatayla, tadının da çok nefis olduğuna eminim, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım, güzel paylaşımın için çok teşekkürler canım, sevgilerimle öpüyorum…

  5. Seval salatalar harika olmuş,yaz için en ideal menü..Ama aşağıdaki halka tatlısı tam babamlık bayılır da 🙂
    İlk fırsatta hemen göstericem…

    Ellerine sağlık..

  6. Canim ellerine saglik cok guzel gorunuyorlar.Ne guzel gider simdi bu sicaklarda ooohhh.Kolay gelsin.SEVGILERRRRR…..

  7. ____@@__@_@@@_____
    _____________@__@@_____@_____
    ____________@@_@__@_____@_____
    ___________@@@_____@@___@@@@@_____
    __________@@@@______@@_@____@@_____
    _________@@@@_______@@______@_@_____
    _________@@@@_______@_______@_____
    _________@@@@@_____@_______@_____
    __________@@@@@____@______@_____
    ___________@@@@@@@______@_____
    __@@@_________@@@@@_@_____
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@_____
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
    ____@@@@@_____@_________@@@_____
    ____@@_________@__________@_____
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____
    _____________@@_@_____
    ______________@@_____
    ______________@_____

    Hayırlı kandiller dilerim ….

  8. sevalcm salatalrin bi harika nohut salatasini hic denememistim ama cok nefissssss görünüyor…mmmmm ben fasulye yi böyle yapiyordum. bunuda enkisa zamanda deneyecegim insallah kolayliklarr ellerine saglik ben ihlas sevgiler….

  9. simdi cayimda vardi amannnnn ya olsaydida cayla yeseydim ne güzel olurdu ama.. tam benlik bu salata.ihlas

Bir Cevap Yazın

