ARMUTLU TURTA


Uzun bir aradan sonra merhabalar herkese…. bir aydan fazla bir süredir birsey eklememistim siteye ama artik baktim olmuyor tatli bir baslangic yapayim dedim,bu süre zarfinda tatildemiydim? degildim:(( ama günlerim cok yogun gecti ve yazin verdigi rehavet beni bilgisayardan uzak tuttu hep, artik buralardayim tek tek ugramaya calisacagim hepinize…

MALZEMELER:
*3 yumurta
*1,5 cay bardagi toz seker
*125 gr margarin
*1 cay bardagi badem tozu
*3 yemek kasigi süt
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*yeterince un
DIGER:
*2 tane soyulmus ve ince dilimlenmis yumusak armut
*üzerine serpmek icin pudra sekeri

YAPILISI:
Her zaman oldugu gibi yine yumurta ve seker mikserle en az 3,4 dakika kadar cirpilir üzerine yumusamis margarin ilave edilir,sonra sütü ve diger malzemelerde ilave edildikten sonra iyice cirpilir en sona ise unu ilave edilir akiskan ama koyu bir harc elde edilir ve yagladigimiz turta kalibina dökülür üzerine dilimledigimiz armutlarlar yerlestirilir ve önceden isitilmis firinda 160 derecede üzeri kizarana dek pisirilir.Pistikten sonra sogumaya burakilan turta üzerine pudra sekeri serpilerek servis yapilir…

14 thoughts on “ARMUTLU TURTA

  1. Canım ellerine sağlık turta nefis görünüyor. Tarifini aldım en kısa zamanda deneyeceğim.

    Sevgiler…
    Özlem…

  2. Of o ne muhteşem bir görüntü öyle. Canım çekti valla. Diyet bitsin yenilecekler listesine ekliyorum. sEvgiler…

  3. Turtanin hatrina affedildin,özlettin kendini:)
    Nefis görünüyor eline saglik,hayirli cumalar.
    selamlarimla,serap.

  4. Sevalim, hoşşgeldin hayatım.. Yine şahane bişi yapmışsın bu nedir böyle.. Senin bana zorunmu var. :)))

    ellerine sağlık hayatım. Fotoğraf pek güzel, turta güzel sen güzel ben güzel 🙂

    sevgilerimle…

    http://www.misssgibi.com

  5. Seval’cim gerçekten çok tatlı bir dönüş oldu 🙂 Turta nefis görünüyor, armutlar ne de güzel hamura batmışlar.. Offf, canım nasıl çekti şimdi.. Ellerine kollarına sağlık..

  6. Ben geldimm! bu tarifi ben elmali yapiyordum mutlaka armutlusunuda denicem.ellerine saglik..www.turkserecepten.blogspot.com

  7. evet bu ara düşündüğüm tariflerden,Allah çıkardı karşıma:)

    ama bugün gene yapamadım çünkü armut çok ama çok seviyorum onlara kıyamadım tart yapamadım:)))

Bir Yanıt Bırakın

