MUHALLEBILI VE HAVUCLU KEK


Tarifi sevgili Elmasekerinden almistim,yapalida bayagi olmus ama hep arka planda kalmis nedense… yayinlanmak icin bu günü beklemis demekki:)) hazir elimde taze tarifte olmadigina göre yayinlamamin vakti gelmistir demektir….Tarifi aynen aktariyorum arkadaslar zaten bir degisiklik uygulamadan yaptim ….

MALZEMELER.
*3 adet yumurta
*1 su bardagi rendelenmis havuc
*1 su bardagi toz seker
*1.5 su bardagi un
*yarim bardak ceviz ici
*1 cay bardagi sivi yag
*1 cay kasigi tarcin
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya

Kreması için :
*1 kilo süt
*1,5 bardak şeker
*2 kaşık un
*2 kaşık nişasta

Yapilsi:
Yumurtalar ve seker koyu bir kivama gelene kadar cirpilir.Daha sonra un, havuc,ceviz ici, sivi yag, tarcin, kabartma tozu ve vanilya ilave edilir.Bütün malzeme yavasca karistirilir. 180 derece firinda 45 dak. kadar pisirilir.Bir tencerede süt,seker,un,nisastayi karistirip pisirin iliyinca soguyan kekin üzerine dökülür.Istenirse hindistan cevizide cok yakisiyor serpebilirsiniz.

11 thoughts on “MUHALLEBILI VE HAVUCLU KEK

  1. Evde havuç birikmesi olmuşken ve sürekli havuçları değerlendirmeye çalışırken bu tarif ilaç giib geldi bana:)
    Ellerine sağlık canım,enfes görünüyor..

  2. Sevalcim kardeşimin eşi çok yapar bu keki hem vitamin deposu hem lezzet
    ellerine sağlık canım senin bloğunda her zaman herşeyin en güzelini
    görüyoruz kucak dolusu sevgiler canım

  3. Sevalciğim çok güzel bir kek olmuş, zaten ceviz ve tarçın da ayrı bir lezzet katıyor bu keke, bir de üzerine krema eh müthiş bir lezzet olmuş, ellerine sağlık canım, sevgilerimle…

  4. Seval’ciğim küçüklüğümüzde annem çok yapardı bu keki unutamadığım tadlar arasındadır. tarifi vermen çok iyi oldu mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık nefis görünüyor…

    Sevgiler…

  5. Havuclu keki bir de muhallebiyle denemk lazim derim ben:)Eine saglik canim yine döktürmüsün.
    Simdiden hayirli ramazanlar diliyorum canim.

    selamlarimla,serap…

  6. ayy bayıldım bu tarife kek değil benim gözümde pasta bu pasta:)

    ellerine sağlık cnm..
    hayırlı ramazanlar

  7. Sevalcim ellerine saglik iftardan sonra cayin yanin aldim bir dilim kekden.
    sana ailenle birlikte hayirli bereketli ramazanlar dilerim canim

Bir Cevap Yazın

