UN KURABIYESI VE TIRTIL KURABIYE


 Gecenlerde yaptigim ve yiyen herkesin cok cok begendigi iki tarif sunuyorum sizlere her zaman oldugu gibi denemeniz tavsiyesiyle….

MALZEMELER:

  • 1 paket tereyagi
  • 1 cay bardagi siviyag
  • 1 cay bardagi pudra sekeri
  • 1 su bardagi nisasta
  • alabildigi kadar un
  • üzeri icin fazladan pudra sekeri

YAPILISI:

Oda sicakligindaki tereyagi ve tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogurulur ve dilediginiz sekil verilerek yagli kagit serilmis tepsiye dizilir,isterseniz yuvarlak sekil verebileceginiz gibi istenirsede hamurdan bir parca kopartilarak kalin serit haline getirilir ve bicakla capraz sekilde kesilir tepsiye dizildikten sonra üzerine catalin uc kismiyla bastirilir.hazirlanan kurabiye önceden isinmis firinda 150 derece üzeri kizarmadan pisirilir cikinca ve soguyunca üzerine pudra sekeri serpilerek servis yapilir.(ben servisten önce serpiyorum pudra sekerini böylelikle görüntü daha güzel oluyor.)

 TIRTIL KURABIYE
MALZEMELER:

  • 250 margarin
  • 1 cay bardagi siviyag
  • 2 yumurta
  • 1 su bardagi pudra sekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • alabildigi kadar un

YAPILISI:

Tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogurulur ve tirtil uc aparatindan cikartilarak yaglanmis tepsiye dizir istenirse düz cikartilip tepsiye dizilir (istenirsede yuvarlak sekilde cikartilip pisirildikten sonra cikolataya bulanir)önceden isinmis firinda 150 derecede üzeri kizarmadan yavas yavas pisirilir…

13 thoughts on “UN KURABIYESI VE TIRTIL KURABIYE

  1. MMMM YA UN KURABIYESINE BAYILIRIM..COK KURABIYE SEVMEM YAPARIM DENERİM OGLUM YESIN DIYE AMA OYLE CANIM COOK CEKMEZ AMA BU UN KURABIYESINDE VE KAVALA KURABIYESINDE DEGISIR:))

    ELLERINIZE SAGLIK..

    SEVGILERIMLE..

  2. Sevalcim harikasın canım benim ne güzel bir görüntü hepsi bir boyda sanki fabrikadan çıkmış gibiler ikisinede bayıldım ellerine sağlık canım sevgiler

  3. Seval’ciğim, un kurabiyesi ve tırtıl kurabiye nefis görünüyor.Ellerine emeğine sağlık.
    Sevgilerimi göderiyorum…

  4. dünya şekeri arkadaşım,elimde bir fincan çayımla şimdi sendeyim,nasıl da isterdim senin güzeller güzeli kurbişlerinden tatmayı:))ellerine sağlık….

  5. Canim guzel dileklerin icin tesekkur ederim,sizlerde benim icin onemlisiniz,bimukabele,kurabiyelerin nefis gorunuyor,tirtil kurabiye onceleri vazgecilmezlerimin arasindaydi epeydir yapmiyorum en kisa zamanda deneyecegim.AFIYET OLSUN.SEVGILER,SELAMLAR…..

  6. Ayyyy bende ne üzülüyordum bu sevalin sayfa neden açılımıyor diye:)
    Demek yer ve isim değişti hayırlı olsun canım güle güle kullan arkadaşım.
    Kurabiyerele gelince nefisss yaa süper görünüyor, ellerine sağlık.
    Sevgiler…

  7. Canim her iki kurabiyende super olmus.Bizde isteriz bunlardan.Ellerine saglik.Opuyorum kocaman.ZULBIYER

  8. Geri bildirim: Cikolatali ve Sade Tirtil Kurabiyeler | Lezizsofralar's Blog

  9. Geri bildirim: KAKAOLU TIRTIL KURABIYE | Yeme içme hakkında her şey

Bir Cevap Yazın

