AYSEGÜL’ ÜN KAHVALTI SOFRASI



Kurs arkadaslarimdan sevgili Aysegül’ün kahvalti sofrasi karsinizda… ellerine saglik canim arkadasim nefis seyler hazirlamis bizler icin, sabah kalkmis hic üsenmeden sicacik acmalar pogacalar yapmis…kendisine bir kez daha buradan tesekkürler ediyorum,tarifler sira ile gelecek özellikle kekine bayildim ne yalan söyleyeyim kalibina sigmamis ve kendini bir hayli asmis üstüne üslük birde yumusacikti agiza alinialinmaz eriyip gidiyordu bende sabirsizlikla denemeyi bekliyorum simdiden… menüsünde olanlar;

  • sicacik pamuk acma
  • peynirli ve kitir kitir pogaca
  • limonlu yumusacik kek
  • elmali kurabiye
  • motzerella tabagi
  • karisik peynir tabagi
  • yumurta,recel cesitleri
  • diger kahvaltiliklar

10 thoughts on “AYSEGÜL’ ÜN KAHVALTI SOFRASI

  1. SELAM CANIM.AYŞEGÜLÜN ELİNE SAGLIK.NE GÜZEL ŞEYLER HAZIRLAMIŞ..SİZLEREDE AFİYET OLSU..SEVGİLER.
    http.//hunerlieller.net

  2. sevalciğim, canım ayşegülün ellerine sağlık olsun. hepsi birbirinden güzel.

    öpüyorum yanaklarından

  3. SLM SONUNDA SİZE ULAŞTIM.ADRESİNİZİ DEĞİŞTİRDİĞİNİZ İÇİN KAYBETTİM.ARKADŞINIZIN ELLERİNE SAĞLIK HARİKA BİR MASA.YARDIMLARINIZLA SAYFAMI AÇTIM.ZİYARETİNİZİ BEKLİYORUM.HOŞÇAKALIN.

  4. Merhaba,
    İadei ziyarete geldim ve nefis bir sofrayla karşılaştım. Ben de kekin tarifini heyecanla bekliyorum.
    Sevgiler

  5. aşegülün ellerine sağlık çok gzüel bir masa hazırlamış sizlere seçimler süper tam kahvaltılık bir masa olmuş afiyetler olsun canım

  6. selam canim masallah sofrada yok yok yani bir kusu sütü eksik arkadasinin ellerine saglik sizlerede afiyet olsun sevgiler

  7. offfff sofraya bak….

    herşey harikaaaa…

    ayşegülün ellerine sağlık…..

    onlarda senin gibi maharetliymiş….

Bir Cevap Yazın

