SEMIZOTU SALATASI (FELD SALAT)


 Kahvalti soframin ilk tarifini vereyim…

MALZEMELER

  • 200 gr semizotu yada feld salat
  • 1 tane domates
  • 1 tane sivri biber
  • 2,3 dal yesil sogan
  • 2,3 dal maydonoz
  • 1 tane kücük kirmizi turp
  • yarim limon suyu
  • yarim cay bardagi sivi yag yada hakiki zeytin yagi
  • tuz veya hazir salata karisimlarindan

YAPILISI:

Semizotu yikanip ayiklandiktan sonra bir kevgire konularak bir kenara suyunun süzülmesi icin burakilir,diger taraftan taze sogan,maydonoz,domates,biber ve turp ince ince dogranir,suyu süzülen salata karistirma kabina alinir üzerine dogranmis diger malzeme ilave edilir tuzu limonu ve sivi yagida eklendikten sonra iyice harmanlanir ve servis tabagina alinir.

9 thoughts on “SEMIZOTU SALATASI (FELD SALAT)

  1. Canim ellerine saglik masan cok guzel gorunuyor istah acici.Semiz otunu cok severim hep yemek olarak yedim salatasini hic yemedim en kisa zamanda salatasini yapacagim.SEVGILERR

  2. Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Bayramınız mübarek olsun

  3. Semizotunun ingilizcesimi oluyor acaba Feld??? Bana sanki Almanca gibi geldi ama emin degilim.Ben Kanada’da yasiyorum ve semizotu bulamiyorum, bir anda heyecan yaptim acaba feld olarak arasam bulurmuyum diye…

Bir Cevap Yazın

