Havuclu kek


      

Yumusacik  ve agizda cok hos bir tad burakan bu keki havucun zamani gecmeden denemelisiniz mutlaka…

MALZEMELER:

  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardagi toz seker(ben 1 su bardagi kullandim)
  • 1 su bardagi sivi yag
  • 2,5 su bardagi rendelenmis havuc
  • 1 su bardagi cekilmis ceviz
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatli kasigi tarcin
  • 2 su bardagi un(kivamina göre azaltip cogaltilabilir)

YAPILISI:

Öncelikle havuclar soyulup rendelenir ve bir kenara alinir,diger taraftan yumurta ve seker her zaman oldugu gibi mikser yardimi ile köpük köpük olana dek 4 ila 5 dakika kadar cirpilir üzerine siviyag,un, kabartma tozu,tarcin ve ceviz eklenerek iyice karistirilir ve en son olarak havuclar eklenir ve bir kasik yardimi ile bu defada iyice karistirilir sonra her tarafi yaglanmis ve unlanmis kaliba dökülerek önceden isitilmis firinda 180 derecede üzeri kizarana dek pisirilir.Soguduktan sonra kaliptan cikarilarak istenirse pudra sekeri serpilerek servis yapilir.

25 thoughts on “Havuclu kek

  1. Etkinliğime buyurun
    Gönderen :AYŞE (mutfaktelaşı)
    36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.com
    http://gelibolu17.blogspot.com/
    http://selmahlc.blogcu.com/
    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
    09 SUBAT 2009 – 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
    http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

  2. Ellerine sağlık Seval’ciğim nefis görünüyor bende çok severim. Dediğin gibi havuç zamanı geçmeden mutlaka denemeliyim bu tarifi, teşekkürler,
    Sevgiler…

  3. Canım merhabalar,ziyaretlerin ve güzel yorumların için çok teşekkürler, sizlerle yeniden birarada olmaktan ben de çok mutluyum, inşallah bir daha böylesine uzun ayrılıklar yaşamayız.
    Ayrıca yeni sayfan hayırlı olsun, çok güzel olmuş, sayfanı dolaşırken doğum günü pastanı da gördüm, sağlılkla nice mutlu yıllar güzelim…
    Havuçlu kek te harika görünüyor,ellerine sağlık, canım ben daha önce katıklı ekmek tarifimi yayınlamıştım, arşivden bakabilirsin.
    Görüşmek üzere en içten sevgilerimle…

  4. Sevalcıgım cok severım bu kekı .Bugun yapsam mı acaba? Ellerıne saglık senın kekte pek nefıs duruyor.Kucak dolusu sevgıler..

  5. Seval’cim günaydın..
    Hem havuçlu keke hemde diğer yaptığın tüm lezzetlere bayıldım..Fotoğraflarıda çok güzel çekmişsin…Ellerine sağlık ,
    Sevgiler…

  6. dün buna benzer bir kek bende yaptım,portakal kabuğu da rendeledim nefis oldu,
    ama emre çikolata yok diye içinde yemedi :(((

    ellerine sağlık sevalim nefis görünüyor
    öptüm seni ve kuzucukları

  7. Havuçlu kek ,diğer keklerin arasında favorim olmuştur hep.Cevizin verdiği ayrı tat, mmmm miss gibi.O kadar güzel görünüyorki..Ellerinize sağlık..Sevgiler..

  8. Keklerin icinde begenerek yedigim kektir havuclu kek,eline saglik canim.Ayric etkinlige de katilmayi da cok istiyorum ama ne yapacagima da karar vermis degilím.Görüsmek üzere canim.

    Sevgilerimle,Serap.

  9. canım,merhaba..ellerıne salık cok lezız duruyor kekın:)çok guzel de kabarmış,maasallah…
    ben etkınlık tarıfımı sayfamda yayınladım gelip alırsan sevınırım..sevgılerımle..

  10. Canım SELAMLAR.Turunç recelinde bırkaç kere kaynatıp osuyu doktukten sonra ışlemlere baslarsan acılıgı gıdıyor.Bu arada sevgılıler gunun kutlu olsun canım .Optum..

  11. Bende yapmaktan büyük zevk duydugum bir kek tarifi ellerinize saglik enfes görünüyor.Ayrıca bende Ödülünüz var. Bloğuma bakarmısınız?

    Sevgiler

Bir Cevap Yazın

