Lillifee atike pastasi


Kizimin uzunca bir zaman bekledigi gün geldi sonunda…Sabah oldukca heyecanliydi “nihayet dogum günüm geldi yasasin” cigliklariyla ortaligi ayaga kaldirdi, hatta hic uyumadida diyebilirim gece bir kac defa kalkip sabah olmadimi diye sordu durdu yavrum nasil bir heyecan nasil bir beklenti icindeydi görmenizi isterdim:)) Henüz 5 yasindaysaniz ve bir an evvel okula gitmek icin sabirsizlaniyorsaniz bu yasi iple cekiyor ve hergün daha ne kadar uyuyacagim o gün icin diye hesapliyorsunuz,bir cocuk icin 6.yas herseyden önemli oluyor sanirim bir cok ilk icin…

Bu pastayi Kindergarten’de son senesi oldugundan dolayi arkadaslari ile kutlamasi icin hazirladim( yanina cicek seklinde kurabiyelerde yaptim oda bir dahaki postda yayinlayacagim onlarda cok cici oldular) kizim lillifee karakterini cok sevdigi icinde üzerinde o figürden olsun istedi ama ben yetistiremedigim icin sadece ismini yazmakla yetindim böylede fena olmadi sanirim…(tarifler gelecek…)

Asagidaki pastayida aile arasinda yaptigimiz kutlama icin hazirladim fazla özen göstermedim acele yapildigi icin ama hafifligiyle damak tadimiza ve üzerindeki prenses diskiyle  Atike’nin zevkine hitap etti..

16 thoughts on “Lillifee atike pastasi

  1. Canım günaydın ellerine sağlık iki pastada muhteşem ama benim favorim eflatun çiçekleri olan beyaz pasta.Minik prensese sağlıklı,huzurlu,mutluluk ve başarı dolu uzun bir ömür dilerim sevgiler…

  2. Tatlım eline sağlık iki pasta da muhteşem görünüyor.Kızımızın yeni yaşı hayırlı olsun.Nice güzel yaşlara inşallah sağlıkla ve mutlulukla.Yiyenlere de afiyet olsun.ö

  3. Ellerinize sağlık ve kızınıza hayırlı uzun ömürler diliyorum benim kızımda 6 yaşında ve anlattıklarınızı çok iyi anlıyorum.
    papatyalı pastayı sectik biz.
    sevgiler çok.

  4. Sevalciğim,güzel kızının yaş günü kutlu olsun.Ailesiyle beraber sağlıklı sıhhatli güzel bir yaşamı olsun.Pastalarda muhteşem olmuş. Ellerine emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal canım…

  5. Ellerine saglik pastalar guzel gorunuyor,Ayrica Atikenin yeni yasi kutlu olsun Rabbim hayirli uzun omurler versin sevdikleriyle beraber.Yanaklarindan opuyorum Atikenin.SEVGILER

  6. Canım guzel kızına hayırlı yaslar dılıyorum.Ellerıne saglıkherıkısıde pek guzel olmuş.Kucak dolusu sevgıler..

Bir Cevap Yazın

