Bisküvili sipsak pasta ve kisa bir ara


Merhabalar herkese,öncelikle gecmis kandilinizi kutluyorum ugrayamadigim  arkadasimdanda özür diliyorum :(( ama sebebim vardi bu sefer,bu aksam yolculuga cikacagimiz icin bir dolu hazirliklarla ugrasiyordum son bir haftadir, neyseki dün her seyi hallettik hazirliklari bitirdik ve bu gecede insallah ucacagiz Kayseriye… 5 hafta kadar buralarda olmayacagim bu süre icinde blogum sizlere emanet arkadaslar dönüste Allah izin verirse tekrar görüsmek dilegiyle Hoscakalin…

Tarif arsivden,cocuklugumda ögrendigim ilk pasta diyebilirim onun icin yeri ayridir benim icin, bu pastanin yapiminin öyle uzun uzun anlatilmasina gerek yok sadece 2 paket bisküvi (cifte kavrulmus) 2 paket cikolatali pudink ve pudink paketin üzerindeki ölcüye göre süt.yapimi icin pudink üzerindeki tarife göre pisirilir bisküviler bir sira cam bir tepsiye dizilir üzerine kapatacak kadar pudink konup 2 sira biskuviler dizilir tekrar pudinkle konur ve islem malzeme bitene dek tekrarlanir soguyunca üzerine hindistan cevizi serpilip servis yapilir.

7 thoughts on “Bisküvili sipsak pasta ve kisa bir ara

  1. canım arkadaşım uğrayamadım kusuruma bakma.. ama epeydir çektiğim ağrılar neticesinde mide ve safra kesesi operasyonu geçirdim.yeni yeni iyileşiyorum.yokluğumda bile mesaj yazmana çok sevindim.teşekkür ederim.yine harika lezzetler yaratmışsın.ellerine emeğine sağlık.herşey gönlünce olsun.sevgilerimle.

  2. Seval’ciğim iyi tatiller canım, pastan da harika görünüyor, ellerine sağlık, dönüşte görüşmek üzere sevgilerimle öpüyorum canım…

  3. MERHABA CANIM İZNİN OLURSA BİR DUYURUM OLACAK SENDE BUNU SİTENDE İSTER YORUM OLARAK SİTERSEN YAZI OLARAK YAYINLARSAN SEVİNİRİM
    SEVGİLİ ARKADAŞALAR
    Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır
    Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
    Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum
    Sevgiler
    http://birdemliksohbet.com

  4. Ne kadar güzel bir site hazirlamissiniz,hepsini cok begendim ama okumaktan yapmaya firsat olur mu bilemeyecegim,tariflerin pratik olmalari cok önemli bence,ev hanimi olmama ragmen uzun uzun yemek yapmaktan hoslanmiyorum,harikasiniz reader a hemen ekliyorum…

Bir Yanıt Bırakın

