BAYRAM BAKLAVALARIM


    

Herkese hayirli bayramlar diliyorum basta aileme,akraba ve arkadaslarima, tanidigim veya tanimadigim tüm blog dostlarima ve dünyanin neresinde olursa olsun yasayan bütün müslüman camiasina…

Allah tutulan oruclarimizi veridigimiz fitre ve zekatlarimizi,yaptigimiz hayirlari ve bir ay boyunca yapilan mukabele ve hatimlerimizi kabul eylesin!(amin)

Bir Ramazani daha geride buraktik, benim icin cok güzel ve dolu dolu gecen bir ramanzan ayi oldu bu sene,ayrica okullarin bu ay icinde acilmasiylada 2 güzel baslangic yaptik büyük kizim okula kücügü oglumda ana okuluna basladi.Kizin okul telaslari eksikleri bir yana oglumuzu anaokuluna alistirmak icin bir hayli ugrastik ilk iki hafta agladi,yemek yemedi,diger cocuklara katilmadi,oynamadi hatta kimseyle konusmadi,neyseki bütün problemleri tek tek ama ayni zamanda bir hayli cabada göstererek okuldaki bakicilariyla beraber elele verip bir bir astik ve simdi gayet güzel gidiyor geliyor cok sükür.

Bu bayram kendimi astim ve tam 4 cesit degisik bakalava hazirladim, yaparken yoruldum ama baklavalar pisip serbetlenince birde yesil fistikla süslenince harika oldular,bu görüntü karsisindada bende yorgunluktan eser kalmadi tabi.Baklavalari tek tek yapim asamalariyla resimledim yapmak isteyenler bu acik anlatimla hic zorlanmayacaklardir eminim,hamurundan ayrica memnun kaldim citir citir agiza girdigi anda hemen dagilan bir hamur oldu, tarifleri birbir yayinlayacagim simdilik bu kadar sevgiyle kalin….Mutlu bayramlar!!!!

8 thoughts on “BAYRAM BAKLAVALARIM

  1. RAMAZAN BAYRAMINI DOYA DOYA YASAYALIM. HAYIRLI BAYRAMLAR! HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI RAMAZAN BAYRAMLARI DILEGIYLE.
    SEVIM

  2. ellerinize saglik cok güzel görünüyor baklavalariniz.Ben baska sitede görmüstüm büzgülü olanlari ama tam nasil yapildigini resimle vermemisler o yüzden bir türlü yapamiyordum .Sizinkiler harika resimle anlatmissiniz bu bayram gecti insallah birdahaki bayrama yaparim.

Bir Cevap Yazın

