Tropikal meyveli tart


Hafta sonu yaptigim bu tarti sevgili Narincenin düzenledigi Jöleli Tatlilar etkinligine gönderiyorum kendisine kolayliklar dileyip vakit gecirmeden tarifine geciyorum 🙂

MALZEMELER:

  • 1 adet tart tabani
  • 1 paket dondurulmus tropikal meyve(mango,üzüm,kavun,ananas,seftali ve kaysi parcalarindan olusuyor)
  • 1 paket tart jölesi
  • jöleyi yapmak icin 250 gr su ve 3 yemek kasigi toz seker

YAPILISI:öncelikle dondurulmus meyveleri buzdolabindan cikarip buzu eriyene dek bekliyoruz ve incinde kalan suyunu süzüyoruz daha sonra tart tabanini servis tabagina alip üzerine tüm meyveleri yerlestiriyoruz bunu bir kenara alip 1 paket tart jölesini üzerindeki tarife göre hazirliyoruz kaynayan jöleyi ocaktan alip 2 dakika sogutulduktan sonra bir yemek kasigi yardimi ilik ilik  tartin üzerine her yere esit miktarda gelecek sekilde paylastiriyoruz ve en az bir saat buzdolabinda bekletiyoruz.gördügünüz gibi cok basit olan bu tatliyi evde malzemesini bulundurup acil durumlarda iki dakikada yapabilirsiniz ve servis ederken krem santi ile servis edebilirsiniz

         

9 thoughts on “Tropikal meyveli tart

  1. Hmmm, görüntü ve renkler yalan söylemez. Lezzeti de muhtesem olmustur bundan eminim, ellerine saglik diyorum. Meyvelerin dondurulmus olmasi benim cok hosuma gitti, zira diger konservelerdeki tropik meyveleri cok sekerli ve yumusak buluyorum ben ondan.

    Sevgilerimle

  2. Merhaba tartiniz harika gorunuyor ben tart tabaninin tarifini bir turlu tutturamiyorum bircok tarif denedim acba kaliptami bir sorun var.tefalin klasik tart kalibini kullaniyorum ama…trt tabanlari hazir satiliyormu acaba boyle?

Bir Cevap Yazın

