CILEKLI TIRAMISU


                   

Yapali bayagi bir zaman oldu ama yayinlamamistim simdi resimleri secerken farkettim gercekten denenmesi gereken bir lezzet…

MALZEMELER:

  • 1 paket italyan tiramisu bisküvisi
  • 200 gr cilek
  • 2 paket 200 grlik sivi krema
  • 2 paket krema sertlestirici
  • 2 paket vanilya
  • 1 kutu maskarpone peyniri
  • krema icin pudra sekeri2 yemek kasigi kadar
  • 2 yemek kasigi expresso kahvesi 
  • 1 yemek kasigi kakao

YAPILISI:Öncelikle sivi krema mikser yardimi ile biraz koyulasana dek yüksek devirde cirpilir daha sonra üzerine 2 paket krema sertlestirici,vanilya ve pudra sekeri yavas yavas ilave edilerek katilasincaya kadar tekrar cirpilir en son maskarpone eklenir ve tamamen karisacak sekilde cirpildiktan sonra buzdolabinda 5,10 dakika bekletilir,bu arada cilekler ayiklanip yikanir ve kücük dogranir,2 kasik expresso kahvesi 1 su bardagi suyla ve 1 yemek kasigi sekerle eritilir daha sonra bisküviler batirilarak bir borcama alt tabanini kaplayacak sekilde dizilir üzerine bir kat krema sürülür ve dogranmis cilekler yerlestirilir daha sonra kalan krema tekrar üzerine sürlür ve üzeri düzlenir en sona ise kakao serpilir bir müddet dinlendikten sonra servis yapilabilir.

3 thoughts on “CILEKLI TIRAMISU

  1. Bende çok istiyordum yapmak ama çileğin tam güzelim mevsimi başlarken Türkiyeden bir süreliğine ayrılacağım döneme geldi ve ben giderken Çilek bollluğu vardı ve burada olamadığım içni yapamadım.
    Şimdi de böyle iç geçirerek bakıyorum:)
    nefis görünüyor benim için,kahve ile aram iyi olmasada Tiramisuyu seven biri olarak!

Bir Cevap Yazın

