TUZLU CUBUK KURABIYE


Tarifi tarifdefteri forumundan….

MALZEMELER:

  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 2 corba kasigi sirke
  • 1 paket margarin
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 2 yemek kaşığı yoğurt
  • 1 yumurta akı (sarısı üzerine sürülecek)
  • Aldığı kadar un
  • Çörek otu,susam

YAPILISI:Bir kabın içinde bütün malzemeler karıştırılır. Azar azar un eklenir. Yumuşak bir hamur elde edilir. elde ettiğiniz hamurdan cevizden küçük parçalar koparılıp elimizde çubuk haline getirilir yağlı kağıt serili tepsiye dizilir. üzerine yumurta sarısı sürülerek çörek otu serpilir.
önceden isitilmis firinda 180 derecede üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.

13 thoughts on “TUZLU CUBUK KURABIYE

  1. Aaa Sevalcigim ne iyi ettin sende word’lu oldun 🙂
    Bende ses soluk cikmadi bu kizdan diyordum,hosgeldin canim.Ellerine saglik cubuklar citir olmus ama benim gözüm tartta kaldi himm nefis görünüyor.
    Hayirli bayramlar tatlim…

  2. Serap’cim wordpress in kullanim kolayligi ve diger baska sebeplerden dolayi burayi sectim bakalim hayirli olur insallah…
    ayrica hosbulduk canim görüsmek dilegiyle.

  3. denedim çok güzel oldu..bundan sonra benim tuzlu tarifim budur..teşekkür ederim..Yalnız ben içine 1 tatlı kaşığı da şeker kattım ekstradan tavsiye ederim…mahlep te yakışıcaktır.sevgiler.sevilay..

  4. Sizinde ellerinize saglik sevilay hanim, ayrica tarifi begenmenize sevindim sevgiyle kalin…

Bir Cevap Yazın

