Cikolatali Pastane Kurabiyesi


Daha öncede yapmistim bu kurabiyelerden fakat bu sefer tarifinde kabartma tozu yok ayrica cikolatali ve fistik findiga batirarak denedim harika olmuslar ben demiyorum yiyenler öyle söylüyor,ben onlarin yalancisiyim:)

Diger tarife buradan ulasabilirsiniz…
MALZEMELER:

  • 250 margarin
  • 1 su bardagi pudra sekeri
  • 1 yumurta
  • 1 su bardagi nisasta
  • 1 paket vanilya
  • alabildigi kadar un
  • Üzeri icin:100 gr kruvetür cikolata,findik,cam fistigi veya hindistan cevizi

YAPILISI:

Tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogurulur ve tirtil uc aparatindan cikartilarak yagli kagit serilmis tepsiye dizilir daha sonra önceden isinmis firinda 160 derecede üzeri kizarmadan yavas yavas pisirilir…Pisip iyice soguyan kurabiyeler öncelikle benmari usulü eritilmis cikolataya bandirilir daha sonra ise ister cam fistigi tozuna ister kiyilmis findiga istersenizde hindistan cevizine bulanip tekrar tepsiye dizilir burada serin bir yerde cikolatasi donana dek beklenir  daha sonra kurabiye kabina veya servise alinir.

3 thoughts on “Cikolatali Pastane Kurabiyesi

Bir Cevap Yazın

