MINI CHEESECAKE


mini cheesecake

Tarifi Sevgili Misketlimonu’ndan…

Malzemeler:
200 gram Fidella(krem peynir)
200 gram süzme yoğurt
100 gram krema
1 paket vanilyalı puding
1 paket vanilya
1 limon kabuğu rendesi
1 bardak şeker
2 yumurta
Tabanı için:
1 paket yulaflı bisküvi
1 çorba kaşığı tereyağı
yarım su bardağı ceviz
Süslemek için taze ahududu
Malzemelerin hepsi oda sıcaklığında olacak.

Yapılışı: Önce tabanları hazırladım. Bisküvileri, tereyağını ve cevizi rondoda çektim. Küçük kek kağıtlarına paylaştırıp bardağın altıyla bastırdım ve tabanını oluşturdum. Yumurta ve şekeri çırptım. Krem peyniri, yoğurdu ve kremayı ekledim. Puding tozunu, vanilyayı ve limon kabuğunu da ekledikten sonra tabanların üzerine paylaştrıp 175 derecede ısıttığım fırında 25-30 dakika pişirdim. Küçük oldukları için daha çabuk pişiyorlar.

3 thoughts on “MINI CHEESECAKE

  1. Çok tatlı görünüyorlar,işte bende bunu seviyorum taze ahududu&frambuaz ile olanı ama bu mevsimde burada bulmak çok zor böyle güzel durmuyorlar:-(
    ellerine sağlık deneyeceğim ama böyle güzle durmayacaklar zannımca

  2. Resimler süper çıkmış. Ellerinize sağlık. Çörek otlu kurabiyelere yorum yazıcaktım ama geçen hafta gördüğüm bu lezzete uzandı parmaklarım. Sanki ağlı boya. Gecenin biri olmuş ve acıkmışım. Cheesecakeler hiç iyi gitmedi..

  3. Bloğunuza üye olmak istiyorum.Fakat bulamadım:(
    Tarifleriniz çok güzel, sunumlarınız da öyle.Hepsini denemek istiyorum abartısız.
    Ellerinize sağlık.

Bir Yanıt Bırakın

