CÖREKOTLU TUZLU KURABIYE


Bu aralar aklimizi basimizdan olan suclu kurabiye iste budur :)))

Yok böyle bisey nasil anlatsamki rüya gibi yerken gözünüzü kapatip tadini cikaracaginiz bir kurabiye ve birde en önemlisi övgülerin sonu hic gelmeyecek :)) benden demesi zaten deneyenler hep ayni fikirde tarifini Sevgili Muhteremle Afiyetle Blogcu arkadasimizdan aldim birde onun dediklerine bakin isterseniz……

MALZEMELER:

  • 250 gr yumusak tereyagi
  • 1 kucuk cay bardagi siviyag(cay bardaginin boylarida farkli oldugu icin en kücügünü tercih edin)
  • 3 yemek kasigi toz seker
  • 2 yemek kasigi cörekotu
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 bucuk tatli kasigi tuz
  • 5 su bardagina yakin un (son bardak kontrollu eklensin kivama göre)
  • 1 yumurta sarisi üstüne aki hamurun icine

YAPILISI:Yumurta sarisi haric tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda iyice yogrulur daha sonra bu hamurdan büyükce parcalar kopartilip rulo yapilir ve verev sekilde kesilir daha sonra yagli kagit serilmis tepsiye alinarak üzerine yumurta sarisi sürülür önceden isitilmis firinda 175 derece üzeri kizarana dek pisirin.

7 thoughts on “CÖREKOTLU TUZLU KURABIYE

  1. Merhabalar. Dunyanin oteki ucundan.. Sitenizi cok sevmeye basladim:D Yarinki misafirlerime hazirlayayim simdi bu lezzetli kurabiyelerden. Ama sizce icindeki seker miktari fazla degil mi?

  2. Zuleyha hanim siteyi begenmenize inanin cok sevindim,kurabiyedeki sekerpa miktari fazla gelmiyor zaten kasigi tepeleme doldurmuyorsunuz Gonul rahatligi ile yapin bende basta sizin gibi dusundum ama yapinca oyle olmadigini gordum,sevgiler

  3. super oldu:D herkes tarif istedi:D ben de sitenize yonlendiriyorum herkesi:) ama lutfen bu yorumu yayinlamayin:D

  4. Bende bir ara yaptırmıştım her zaman ki kat katışrı haliyle amma velakin nereye kaybettim o tarifi bilemiyorum!
    ellerine sağlık gevrek gevrek nefis olmuştur.

  5. Efsane oldu 🙂 Tarif için teşekkürler . denildiği gibi şeker çok gözüksede öyle olmuyor yani tam ideal.

Bir Cevap Yazın

