TEPSIDE RUS KEKI (RUSSISCHE ZUPFKUCHEN VOM BLECH)


Tepsi pastalarini hep seviyorum demistim bereketli oluyorlar ve buzluktada rahatlikla saklanilabiliyorlar yani acil bir misafir icin her halükarda dolapta birseyler bulunabiliyor.Tadina gelince gercekten cok lezzetli buluyorum ben paykek tadinda nefis oluyor…Resimli yapim asamalari size cok yardimci olacaktir yinede sorulariniz olursa seve seve cevaplayacagimdan emin olabilirsiniz.

MALZEMELER:
Kakaolu hamuru icin:

  • 450 gr un
  • 40 gr kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 200gr toz seker
  • 2 paket vanilya tozu
  • 2 tane yumurta
  • 250 gr tereyagi

Ic harci icin:

  • 375 gr tereyagi
  • 1 kilo yagsiz süzme yogurt
  • 250 gr seker
  • 2 paket vanilya
  • 2 paket vanilyali pudink(toz halde kullanilacak)
  • 4 yumurta

YAPILISI:Kakaolu hamuru icin,un,kabartmatozu, kakaoyu karistirip yogurma kabina eleyin üzerine yumurta,vanilya,seker ve oda sicakliginda yumusamis tereyagini ilave edip kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde edin masanin üzerine alin ve bir kac dakika daha yogurduktan sonra ücte birini ayirin ve kalan hamuru yagli kagit serilmis tepsiye düzgunce yayin,

Ic harci icin,tereyagini eritip ilitin,karistirma kabina süzme yogurdu,yumurtalari,pudink tozunu vanilyayi ve sekeri ilave edip birbirlerine iyice karisip puruzsuz bir krema olana dek cirpin en son ilik tereyagini ilave edip tekrar cirpin.Daha sonra tepsiye düzgunce yayin,hamurdan ayirdigimiz ücte birlik kismi kücük parcalara ayirin ve karisimin üzerine yerlestirin ve hafif üzerlerine bastirin ardindan önceden isitilmis firinda 180 derecede 45 dakika pisirin soguyunca kesip servis edebilirsiniz istenirse üzerine pudra sekeride elenebilir.

NOT:Yapmayi düsünüyor iseniz gramlara sadik kalmanizi öneririm…Kolay gelsin

23 thoughts on “TEPSIDE RUS KEKI (RUSSISCHE ZUPFKUCHEN VOM BLECH)

  1. Sevaaaalll,o kadar tereyag girerse ne olur benim halim bacim???
    Görüntü süper görünüyor ellerine saglik cnm.

  2. Merhaba, hamuru icin tozseker yazmışsınız, pudra sekerimi yoksa normal şekermi? Bu arada tarifleriniz süper

  3. Cevabiniz icin cok tesekkür ederim, bu kadar hizli geri dönüs beklememistim 🙂 Yarin iftara hazirlamayi düsünüyorum. Tekrar tesekkür ederim.

  4. Sevgili Lezizsofralar,
    pasta muhtesemdi, tadi gercekten cok güzeldi. Bundan önce iki farkli “Russischer Zupfkuchen” tarifini denedim ve sizin tarifiniz favorim oldu. Hem tadini hem kivamini begendik. Tesekkür ederim!

  5. merhabalar sitenizle cahide hanım aracılığı ile tanıştım sizin tariflerinizi denediğine göre güzeldir dedim artık takipçiniz oldum herşey çok güzel emeğinize sağlık bu tarifi denemek istiyorum ama yağ gözümü korkuttu çok olmuyormu birde tepsi büyük boy fırın tepsisimi teşekkürler

  6. Cok tesekkürler hatice hanim, yag cok gelmiyor yani cok agir bi tadi yok ayrica tepsi firin tepsisi ,normal firin tepsilerinden bir hayli cikar aileniz kalabaliksa yeter ama bir kac kisiyseniz cok gelir yarim ölcü yapin derim yuvarlak kelepceli kalipta yada kücük boy Tepside kolay gelsin

  7. Tepsi ölçüsü nedir bu guzel sey için acabaa?? Birde vanilyali puding markasi yada kaç gram oldugunu öğrenebilirmiyim mümkünse????

  8. Kullandiginiz pudink Dr.Oetker 43 gr lik lar gibi mi yoksa şu minik kutulardaki 96gr ve ya 28gr olanlardanmi? Burada çok çesit var ve ben bu işi bi türlü çözemiyorum….

  9. İlk defa gr lara uyarak pasta yaptim senelerdir pasta yaparim simdi firinda pişiyor ama sizin krema daha yoğun gibi geldi bana benimki biraz sivil oldu birde siz pudinki 43 gr demissiniz benimki 125 gr mis ama yapacak birşey yok firinda pişiyor sonucu soylerim

  10. insanın yedikçe yiyesi geliyor sonuç kesinlikle mükemmel ben galiba birazcık fazla pişirmişim biraz sari oldu çatlamalar oldu fakat birdahakine 5 dakika önce çıkaracağım

Bir Cevap Yazın

