RAFAELLO TOPLARI ( YALANCI RAFAELLO)


ev yapimi rafeello

Simdiye kadar rafaellonun tadina en cok benzeyen tarif diyebilirim bu tarif icin, görüntü ve damakta buraktagi tad olarak ayni gerisi sadece denemeye kalmis…

MALZEMELER:Yaklasik 40 adet icin)
200 ml sivi krema
1 su bardagi süt tozu
1 su bardagi pudra sekeri
200 gr fildisi (beyaz) cikolata
200 gr + bulamak icin hindistan cevizi
1 paket vanilya
yaklasik 40 tane soyulmus badem (yada findik)

YAPILISI:Cikolata benmari usulu eritilir,ayri bir kapta krema,süt tozu,pudra sekeri,vanilya ve 200 gr hindistan cevizi karistirilir en son eritilmis cikolata eklenir ve karistirilip buz dolabina kaldirilir 2,3 saat kadar.kivami yumusak olan harc burada sertlesecek ve yuvarlama kivamina gelecektir ardindan eli her seferinde suya batirarak cevizden kücük parcalar alinir ortalarina soyulmus badem konur ve yuvarlanip hindistan cevizine bulanip kücük truf kagitlarina alinir.Kalan harc bu sekilde yapilir ve servis edilir.

7 thoughts on “RAFAELLO TOPLARI ( YALANCI RAFAELLO)

  1. Merhaba seval,
    Tariflerin hepsi cok güzel. Ellerine saglik. Bu tarif icin bi sorum olacak. Tarifteki süt tozu kaffeeweiser mi? O degilse nerden bulabilirim acaba. Cok tesekkur ederim.. görüşmek üzere inşallah

  2. Evet Sibel’cim kaffeweißer da süt tozu zaten ikiside kahvenin kivamini arttirmak icin kullanilan süt icerikli tozdur kullanabilirsiniz kolaygelsin.Sevgiler

  3. Merhaba seval hanim,
    Turk dukkanlarina baktim Sut tozu bulamadim.hollandada her turk dukkaninda cogu seyler bulunmuyor 😦 .. sut tozu? Kahve sut tozumu?
    Bugun denedim benimkiler biraz civik oldu tam top seklini almadi
    neden acaba?
    Sorumu cevaplarsaniz cok memnun olurum
    Sevgilerimle,

  4. Pinar hanim bildiginiz kahve süt tozu bende hollandadan getirtiyorum,basta civik oluyor top sekli yapilmiyor ama buzdolabina koyup iyice sogutursaniz icindeki cikolatadan dolayi sertlesiyor ve dogru kivami aliyor kolay gelsin

  5. Selamu Aleykum. Ismim Gladiola ve Arnavutum. Sizi coktan takip ediyorum ama yazmaya simdi nasip oldu. Cok guzel tarifleriniz var. Bu tarifi birkac kere denedim ve cok guzel oldu. Allah razi olsun. Allaha emanet olun

  6. selamünaleykum seval hanım. ben işitme engelli bayanım. kayseride yaşıyorum. tarifleriniz sehr schön 🙂 maşaALLAH barekALLAH 🙂 ben de yapmak istiyorm. samstag günü misafirlerim var. süt tozu yerine krem şanti ile yapsam? süttozunu bulsam bile kullanamam. şüpheli olduğu için. almanya doğumluyum 😉 ALLAHA EMANET OLUN ❤

Bir Cevap Yazın

