YAGLI BIBER TURSUSU


yagli biber tursusu
Yagli biber tursusunu hemen yapilip hemen yenen, beklemeye gerek olmayan bir tursudur ben kahvalti sofralarindan eksik etmiyorum sizede tavsiye ederim.
MALZEMELER:
1 kilo sivri aci biber
1 su bardagi siviyag
1 cay bardagi üzüm sirkesi
6,7 dis sarimsak
6,7 dal dogranmis maydonoz

yagli biber tursusu3

YAPILISI:Biber yikanip baslari kesildikten sonra dilerseniz benim gibi dograyin yoksa oldugu gibi uzun uzunda yapabilirsiniz.Genisce bir tencereye siviyagi ve sirkeyi alin üzerine biberleri koyup arada karistirarak rengi dönene dek pisirin.Rengi dönen bibere sarimsagi ve maydonozu yeteri kadar tuzuda ilave edip ocaktan alin daha sonra buzdolabinda bekleteceginiz kavanoza koyup tamamen soguduktan sonra kapagini kapatin ve dolaba kaldirin.Soguduktan sonrada hemen servis edilebilir.

Not:Benim biberimin hic acisi olmadigi icin biraz pul biber ilave ettim siz biberinizin aciligina göre katabilirsiniz.

3 thoughts on “YAGLI BIBER TURSUSU

  1. Denemediğim bir tarif ..Değişik..
    Hafif pişdiği için de mide sorunu cekenleri rahatsız etmeyecek bır tarif .
    Ellerine sağlık bereketii ile.

  2. Merhabalar tarifinizİ denemek istiyorum ama kavanozlara koyarken soğuk olarakmı koyacağız peki uzun süre sonunda kışlık için mesela bozulma olmazmı şimdiden teşekkürler

Bir Yanıt Bırakın

