SENANIN DIS PASTASI VE DIS PARTISI


SENA
Zaman ne cabuk geciyor degilmi daha dün Babyschower partisini yaptigimiz Sena dogdu ,büyüdü ve disi cikti öyle görünüyorki yasi dolmadanda yürümeyede baslayacak yakinda:) Kocaman bir Masallah diyelim lütfen…Tabiki annesi organizasyonunu yaparken banada pastasini yapmak düstü,ilk kutlama yi düsündüklerinde dedim pastasi bana ait kesinlikle ben yapmaliyim ,bu bahane ilede icimdeki dis pastasi yapma hevesimi almis oldum Sevgili Hanife duymasin tabi 😉 sözün özü hemen is basina gectim ve ilk netten arastirma yapip fikir sahibi oldum ardindan malzemelerimi ayarlayip bir gün önceden pandispanyasini ve kremasini hazirladim,partiden bir gece öncede pastayi birlestirip isin en zevkli kismi olan süslemesini yaptim ertesi gün paketleyip sag saglim yerine ulastirdim anlimin akiyla ciktim Allah’in izniyle tabi.

cats

Tesadüfen vardigimda gördümki pastanin yüz kismi ile kapi süsümüz hatta resmini cekmeyi unuttugum hediyelerimiz bile ayni 🙂

dis kapi

dis menü
Davetliler ve Hanife el birligi ile herkes bir cesit birsey üstlenip dogaclama bir acik büfe olusturmuslar Büfemizde bulunan ve bulunmayanlar hatirladigim kadari ile söyle

  • kiymali ve peynirli su börekleri
  • dügüm pogaca
  • pirasali yogurtlu salata
  • tepside patates salatasi
  • zeytinyagli yaprak sarmasi
  • patlican ve biberden kuru dolma
  • meksika fasulyesi salatasi
  • yogurtlu yesil fasulye kavurmasi
  • bazlama
  • karisik tursu
  • tatlilarda baklava ve dis pastasi ikram edildi

dis menüsü

senanin dis bugdayi

 

 

Hedigin icinde:pismis bugday,haslanmis nohut,nar taneleri,sekerli leblebi ve cok az pudra sekeri vardi bir kacinin icine tüm ceviz saklamis kimse görmeden cikanlara ufak hediyeleri vardi.

senanin dis pastasi colaj

 

Burdada pastanin yakindan bir kac detayi var benim gibi denemek isteyipte fikir edinmek isteyenler faydalanabilirler bir sonraki postumdada pastayi yapilis asamalari ile verecegim insaAllah.

senanin dis pastasi2

2 thoughts on “SENANIN DIS PASTASI VE DIS PARTISI

  1. cok cok cok ama cok güzel olmus masallah… kelimeler kifayetsiz kalir senin icin gercektende cok becerikli bir hatunsun vesselam…
    canim eger seker hamurunu kendin yaptiysan tarifini sana zahmtet verebilirmisin.

Bir Cevap Yazın

