TAHINLI KURABIYE


880
Daha öncede tahinli kurabiye yapmistim ama böylesini ilk defa yaptim cok hafif lezzetli ve agizda dagilan bir kurabiye oldu…

890

Tahinli Cevizli Kurabiye
Malzemeler:
Yarim su bardagi tahin
Yarim su bardagi siviyag
1 su bardagi pudra sekeri
1 su bardagi dövülmüs ceviz
Bir paket vanilya
Aldigi kadar un

Yapilisi:tüm malzeme yogurma kabina alinir ele yapismayana dek azar azar un eklenir kulak memesi yumusakliginda olunca dondurma kasigiyla yada elde sekil verilerek yagli kagit serilmis tepsiye konur ve önceden isitilmis firinda 160 derecede 15 dakika pisirilir.Firindan cikarinca tamamen soguyana dek kurabiye yerinden oynatilmamalidir,soguduktan sonra istenirse pudra sekeri serpilerek servis yapilir.

5 thoughts on “TAHINLI KURABIYE

  1. Merhaba;

    Yemek tarifleriyle ilgili sitenize tanıtım yazısı vermek istiyorum, düşünürseniz görüşebiliriz.

  2. Teşekkür edjyorum cevap bekliyordum en kısa zamanda denjycem cok lezjz görünüyor gercekten ellerjnjze sagljk…

Bir Cevap Yazın

