DONDURMA SEKILLI DAMLA CIKOLATALI KURABIYE


damla cikolatali kurabye
Cahide ablada görünce cok begenmistim fakat o an evimde nisasta olmadigi icin kendi her zamanki yaptigim tirtil kurabiye tarifiyle denedim icine birde limon esansi ekledim nefis oldu hazir satilanlar yanindan bile gecemez :)Cahide ablanin yaptigi sekli ile görmek icinde buraya tiklamaniz yeterli olacaktir.
Damla cikolatali kurabiye:
250 gr tereyagi
2 yumurta
1 su bardagi pudra sekeri
Yarim cay bardagi siviyag
Bir paket kabartma tozu
Bir paket vanilya(limon aromasi kullandim ben)
Yeterince un(ele yapismayacak kulak memesi kivaminda)
1 kase damla cikolata

Yapilisi:oda sicakliginda yumusamis tereyagi ve un ve damla cikolata haric kalan malzemeler yogurma kabina alinir öncelikle iyice karistirilir ardindan un yavas yavas eklenerek kulak memesi yukusakliginda bir hamur elde edilir en son damla cikolatada eklenip karistirilir ve ister dondurma kasigi ile istersenizde elde yuvarlayip tepsiye dizilir önceden isitilmis fiinda 175 derecede üzeri kizartilmadan pisirilir.

One thought on “DONDURMA SEKILLI DAMLA CIKOLATALI KURABIYE

Bir Yanıt Bırakın

