AYRINTILARI ILE CAKEPOPS TARIFI


cakepops
Gerek cocuklarin gerekse büyüklerin cok sevdigi cake pops…
Cakepops tarifi(yaklasik 25,30 adet)

Kakolu kek veya kakaolu pandispanya
250 grKrüvetür cikolata
200 gr Sivi krema

Üzeri icin:
Glazür cikolata
Renkli sekerler

605

Yapilisi:Kakaolu pandispanya karistirma kabina alinarak elde ufalanir,ayri bir kaba krüvetür cikolata kücük kücük parcalanir ,sivi krema ocaga alinir kaynama noktasina gelince ocaktan alinip krüvetür cikolatanin üzerine dökülür bir iki dakika beklenir ve iyice karistirilarak homojen hale getirilir oda isisinda iliyinca kekle karistirilip yogrulur ve el hafif islatilip ceviz büyüklügünde yuvarlanip düz bir tabaga alinir, cikolatali glazür isitilir cubuklarin ucu cikolataya batirilarak toplarin üstüne batirilir ve bu halde bir iki saat bekletilir cabuk olmasini isterseniz bulukta yarim saat bekletebilirsiniz(ben bir gece buzdolabinda beklettim) ardindan glazür tekrar isitilir ve cubugundan tutup icine tamamen batirilir ve cikolatanin akmasi bitince üzerine seker serpilir (tamamen sekerede batirilabilir) ardindan bir kenara alinir biraz dinlenince servis edilebilir.

Not:ben cikolataya iki defa batirdim üzeri daha düzgün oldu kolay gelsin

4 thoughts on “AYRINTILARI ILE CAKEPOPS TARIFI

  1. Merhabalar ben seker hamuru kaplamali pasta siparişi aldim ama ben evde pastaci kremalari gibi pişirme krema yapiyorum ama seker hamuru erime yapiyor sizin pastalari inceledim sivil kremafan kremalar kullanmissiniz ama burada krema sertlestirici satilmiyor sizin instegram sayfanizdaki gibi nisan pastasi olacak ne onerirsiniz yani siz seker hamurunun altina nazil krema kullanıyorsunuz ne onerirsinizsiparisim pazara lütfen yardimci olursaniz sevinirim kolay gelsin

  2. Şeker hamuru ile kaplayacaksınız pastanın üstü ve çevresini ganajla kaplamanız gerekir ve en az 12 saat dolapta dinlendirip sonra katlarsanız daha iyi olur

  3. merabalar çok güzel görünüyor ben de denemek istiyorum ama merak ettiğim bişey var o çubukları nerden bulabilirim ? çöp şişden daha kalın ve kısa?

Bir Cevap Yazın

