CIKOLATALI HINDISTANCEVIZLI PASTA (KOKOSTAR PASTASI)


Kokostar yemeyi cok seviyorsaniz bu pastada tam size göre birebir lezzeti ayni olan bu pasta cokta pratik deneyin yanilmayacaksiniz.

MALZEMELER:

Kakaolu keki icin:

  • 200 gr yumusamis tereyagi
  • 200 gr toz seker
  • 4 yumurta
  • 4 yemek kasigi kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2,3 yemek kasigi süt
  • yetrince un (kivami koyu tahin kivaminda olacak)

Beyaz kremasi icin:

  • 500 ml süt
  • 6 yemek kasigi irmik
  • 200 gr hindistan cevizi
  • 200 gr seker
  • 200 gr tereyagi (daha azda olabilir)
  • Ayrica üzeri icin:200 gr sütlü krüvetür cikolata

YAPILISI:Kek kismi icin yumusak tereyagi ve seker bir kaba alinir ve krema haline gelene dek mikserle cirpilir,daha sonra her bir yumurta yarim dakika cirpilmak kaydi ile tek tek eklenir daha sonra sütü eklenir un,kabartma tozu ve kakao elenerek eklenir iyice cirpildiktan sonra yagli kagit serilmis kelepceli kaliba yada tepsiye düzgünce yayilirve en az 5 dakika isinmis firinda 180 derecede ortalama 30 dakika pisirilir cikinca sogumasi icin bir kenara alinir.Kremasi icin süt seker ve irmik ocaga alinir ve devamli karistirilarak pisirilir,bir tasim kaynayip koyulasinca ocaktan alinir ve tereyagi ile hindistan cevizi eklenir kasikla yavas yavas karistirilarak malzeme birbirine yedirilir daha sonra soguyan kekin üzerine her yerine esit gelecek sekilde yayilir ve bir kenara alinir krüvetür cikolata benari usulu yada mikrodalga firinda düsük derecede eritilir ve pastanin üzerine yayilir soguyuncaya dek oda isisinda dinlendirilir ve buzdolabina alinir tavsiyem bir gece buzdolabinda dinlenmesidir daha sonra servis edilir.

CIKOLATALI HINDISTANCEVIZLI PASTA (KOKOSTAR PASTASI)” üzerine 13 yorum

  1. Bu Pastayi bir alman dergisinde görmüstüm ve dergiyi kaybettim, tarifi burda görünce $a$irdim ve sevindim, 1-2 kez yapmistim, muhte$em oldu ve herkes bayildi. Te$ekkürler.

  2. Merhaba,
    yarin misafirim gelecek su an pastayi yapiyorum. bakalim nasil olacak sonucu yazarim. bu arada kokostari cookkk seviyorum.

  3. Kesinlikle cok güzel bir tarif ama 400 g yag korkunc.Kül kedisi rumuzlu arkadas almanca versiyonundada bu kadar yag varmiydi hatirlayabiliyormusunuz.En azindan ismini hatirlayabilirseniz arastirabirildim.

  4. Fatma hanim korkunc olan nedirki anlayamadim yag oranini kremada azaltabilirsiniz diye belirtmistim ama tarifin orjinalini veriyorum burda deneyip denememek size kalmis arastirmak istersenizde Schokoladen kokos kuchen tarifin ismi.

  5. pastayi yaptim cok güzel oldu misafirler de begendiler hatta yanlarnda alip kocalarina bile götürdüler:) bu arada ben de kremaya yagi az kattim 75-100 gr kadar falan.

  6. Geri bildirim: Kokostar pasta - rumma
  7. Merhaba,
    Tarifi denedim fakat benim kekim daha kalın, kremam da incecik oldu. Tadı güzeldi ama ben nerde yanlış yaptım? 😀

  8. S.a bugün mail kutumu temizlerken bi sekilde nerdeyse 3 yil önce yazdigim yorumu gördüm.Genelde olumsuz yorum yazmamaya özen gösteririm.Bir sorum varsa sorarim deneyip iyi sonuc almissam onu yazarim.Ama burdaki yorumum bugünki aklimla bana biraz sert geldi.Ayni soruyu biraz daha farkli bi sekilde sorabilirdim.Sizi kirdiysam özür dilerim hakkinizi helal edin lütfen.Fatma.

  9. Fatma hanim haklisiniz,hepimiz insaniz simdi bende baktim belliki yorumlari cevaplamak icin dogru günümde degilmisim asil ben sizi kirdiysam özür dilerim hakkinizi helal edin lütfen sevgiler.Seval

Yorum bırakın